Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en bruker handsfree som fulgte med så er det ikke mulig å svare samtaler med "play" knappen, den bare avviser de som ringer.

Noen løsning på dette?

Håper virkelig der kommer custom room til denne med høyere versjon av android.

har ikke det problemet, eg svare med den knappen. avvise aldri en samtale

Lenke til kommentar

hei lurer på om jeg får sletta alle meldingene på min se x10 mini pro android 2.1.

har så langt langt bytta passord på face og gmail kontoen.

nei kan ikke sperre telefon... dere vil ikke vite hvorfor.. men trenger seriost hjelp.

er det mulig å gjøre noe mere for at folk kan se minst mulig. helst virus.

for de som lurer ja er min telefon. pm..

uten å ha telefon i handa..

Endret av eirik845
Lenke til kommentar

Noen andre som har slitt med at telefonen er supertreg etter siste oppdatering?

Jeg har prøvd å deaktivere alt unødvendig "shit", jeg har slettet alt av bilder/sms'er/videoer m.m. og slikt, men telefonen er seig som sirup. 90% av det jeg gjør skjer med lag, hvilket det ikke gjorde tidligere. =/

Lenke til kommentar

Lasta ned to apps, og når de var installert kom det opp en feilmelding om at det har skjedd en feil når jeg skulle gå ut av marked. Denne går ikke bort så jeg slår av mobilen. Når jeg skal skru den på kommer jeg frem til skjermbildet der du har en svart bakgrunn og Sony Ericsson. sony-ericsson-logo-black-background.jpg (bare uten hvitt)

Noen som vet hva som har skjedd, eller hvordan jeg kan få fiksa det?

Edit: Nå kommer jeg inn, men får opp en feilmelding: "The application hjemmeskjerm (proces com. sonyericsson.homescreen) has stopped unexpectedly. Please try again.

Denne kommer opp selv om jeg har tatt ut både batteri og sim-kort å startet på nytt. Hva skjer?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Etter litt googling fant jeg denne løsningen på problemet ditt.

Trykk og hold menyknappen (den i midten) samtidig som på/av-knappen på toppen. Med én gang mobilen skrur seg av slipper du knappene, ellers restarter telefonen seg på vanlig måte. Når den er avslått skrur du den på på samme måte for å skru den på i safe mode, altså trykk og hold menyknappen og på/av-knappen. Så går du inn på Meny -> Innstillinger -> Applikasjoner og avinnstallerer programmene du innstallerte.

Har ingen anelse om det virker, fant denne linken og et par andre.

Et navn som går igjen er AnySoftKeyboard, det er ikke tilfeldigvis den appen du har innstallert?

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

bleh får ikek starta tlf.. Lada den helt ut så den var helt tom for strøm. Kobla til USBen og der har den stått en stund nå. men skjer ingenting når jeg prøver å slå den på.- blinker bare rødt. Tar jeg ut kabelen og holder inne power knappen blinker det rødt 3 gang som ett varsel.. Hva har skjedd eller hva skjer og hva må jeg gjøre? er den bare tom for strøm til å starte? den har jo stått en stund i lading

EDIT: Måtte trykke på den lille knappen inni for å resette skiten. Så funka den igjen

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Kontaktene mine forsvinner...

Halvparten av kontaktene mine forsvant plutselig. Jeg har forsøkt å kopiere til sim-kort og tilbake men det hjelper ikke. Det "rare" er at når jeg begynner å taste tlf nr manuelt så foreslår telefonen nettopp den manglende kontakten slik at den ligger en eller annen plass i minnet. Noen som vet hvor jeg kan velge minne til telefonboken? Finner bare ut hvor jeg kan kopiere frem og tilbake mellom sim og tlf-minne men ikke hvor jeg kan velge hvilke av disse jeg skal bruke.

Edh1

Lenke til kommentar

Kontaktene mine forsvinner...

Halvparten av kontaktene mine forsvant plutselig. Jeg har forsøkt å kopiere til sim-kort og tilbake men det hjelper ikke. Det "rare" er at når jeg begynner å taste tlf nr manuelt så foreslår telefonen nettopp den manglende kontakten slik at den ligger en eller annen plass i minnet. Noen som vet hvor jeg kan velge minne til telefonboken? Finner bare ut hvor jeg kan kopiere frem og tilbake mellom sim og tlf-minne men ikke hvor jeg kan velge hvilke av disse jeg skal bruke.

Edh1

Gå inn i kontaktlista, trykk på meny knappen.. den første av dem 3 under skjermen, og velg "kontakter som skal vises".

Her får du opp et valg for hver konto du har lagt til.

Selv viser jeg bare telefon kontakter og gmail kontakter, har lagt til facebook også, men syns det blir litt for mye kontakter, + dobbelt opp av flere.

EDIT: Måtte trykke på den lille knappen inni for å resette skiten. Så funka den igjen

Vilken knapp?

Mini utgaven har ikke batteri man kan ta ut, så SE har lagd en reset knapp bakpå den.

Så regner med at det er den han snakker om ;)

Usikker på hvor den sitter, da jeg har mini pro selv.

Lenke til kommentar

Man kan også restarte den ved hjelp av midterste knapp + strømknapp, hold inne til den vibrerer. Den lille resetknappen er jo såpass liten at man må låne en øredobb fra damen :p

Ps. hva tror folket at man kan selge en x10 mini for (fin stand, uten binding)?

Har sett det ligger en del for rundt 1000kr på finn, men jeg vet jo ikke om de går for den prisen.

Endret av DaButcher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...