Sinderella Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Flere som har problemer med touch.facebook.com etter oppdatering til 2.1? (har mini pro) og oj hva skjedde med forumet via mobil, finner jo ikke fram :S Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Zomg secrit menu. Keypad Lock the phone Home Back Back Home Back Home Home Back Secrit menu 2 *#*#4636#*#* pabling19 fant ut dette Endret 14. november 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 har roota telefon nå og er oppdatert til 2.1 fiksa den møkka kjedelig home screen laste ned zeam nå ser home screen mye bedre:) fikk fifa 10 og hawx til å funke også Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Flere som har problemer med touch.facebook.com etter oppdatering til 2.1? (har mini pro) og oj hva skjedde med forumet via mobil, finner jo ikke fram :S De har vell opptatert systemet på forumet her, så du nå får et mobiltheme som tilpasser seg mobilen. Er akkurat det samme på min mobil, er egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Finnes det noen mulighet for å streame musikk eller film over lokalt nettverk til denne telefonen? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det noen som vet hvordan man bytter lyden for varsling når man får mail(gmail) og kalendervarsling(Ting som man har lagt inn på kalender)? Har xperia x10 mini pro. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Notifiseringslyd eller noe. Notification Sound på engelsk. Lenke til kommentar
lolole Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei Nå har den j.... telefonen ligget i hele natt og lasta opp/ned over 10MB ifra 3g/edge/gprs ifølge netcounter selv om jeg har vært tilkoblet wifi. Bruker APNdroid og Quickettings, men begge de er satt til å ikke sende noe annet enn wifi. Kan MMS bare lastes ned ved å bruke 3g/edge/gprs? Noen som har tips til andre måter å unngå at telefonen bruker 3g/edge/gprs? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Slå av datatrafikk og bakrunsdata. Da skal den ikke bruke penger. Det han hende du får problemer med å sende\motta mms, har ingen problemer med det hos meg Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 noen som vet hvordan man kan fjerne den "norsk menyen" som kommer opp nederst på skjermen hver gang jeg skriver melding med tastaturet på MINI PRO? Lenke til kommentar
Bjørn Ove Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Så er dritt telefonen død, høytaleren har slutta å virke. Så da kan må jeg hente frem min gamle N73 og vente på lønning slik at jeg kan kjøpe meg en N8. X10 mini har vert en skuffelse å eie, selv om jeg som mange andre falt for designet og at SE hadde fått til såpass god tek-spec med tanke på den lille og nette størrelsen. Men har oppdaget at de som tester telefoner ser på det jeg har skrevet over, men har ikke sett noen som har gjort en vurdering om hovrdan telefonen er å leve med eller hvem den passer for. Og SE X10 mini har ikke vert en telefon jeg har kunnet leve med, og nå er den død, død ,død LENGE LEVE NOKIA Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Syntes mobben er helt ok jeg, men jeg er lei av batteriet. Det holder ikke engang et døgn med litt aktivt bruk! Det burde være et minstekrav til en ny mobil i disse dager. Kan selvfølgelig slå av alt av blåtann, gps, wifi osv, men hva skal man da med telefonen? Lenke til kommentar
Bjørn Ove Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Syntes mobben er helt ok jeg, men jeg er lei av batteriet. Det holder ikke engang et døgn med litt aktivt bruk! Det burde være et minstekrav til en ny mobil i disse dager. Kan selvfølgelig slå av alt av blåtann, gps, wifi osv, men hva skal man da med telefonen? Ringe med? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Med GPS og wifi slått på 100% av tiden, hadde jeg 28% batteri igjen da jeg satte telefonen til lading etter 2 døgn 23 timer 33 minutter siden sist (skjermen på i bare en time tilsammen). De bruker ikke strøm når telefonen ikke er i bruk. Det som sluker strøm er, som nevnt et par-tre tusen ganger i denne tråden, applikasjoner som hindrer telefonen fra å sove. Endret 24. november 2010 av mrhanky Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har X10 MP GPS eller AGPS? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Med GPS og wifi slått på 100% av tiden, hadde jeg 28% batteri igjen da jeg satte telefonen til lading etter 2 døgn 23 timer 33 minutter siden sist (skjermen på i bare en time tilsammen). De bruker ikke strøm når telefonen ikke er i bruk. Det som sluker strøm er, som nevnt et par-tre tusen ganger i denne tråden, applikasjoner som hindrer telefonen fra å sove. Batteritid på nesten tre døgn har jeg aldri opplevd og min telefon ble kjøpt inn uka før 2.1 ble sluppet, så den er vel en måned gammel. Hvis jeg tar en titt på hva som trekker mest strøm så er det "Celle-standby" og "Telefonen ikke i bruk" som leder an. Det gir meg ikke akkurat no indikasjon på om det er noe som forhindrer mobben fra å sove. Har også benyttet et task-killer, men jeg vet ikke helt hvor mye effekt den har. Burde kanskje brukt en med noe automatisk nedlukking av apps, men det er jo hundre app-killer å velge mellom så jeg har ikke helt blitt enig med meg selv om hvilken som er bra. Bruksmønsteret mitt er i uansett som følger: Blåtann til handsfree i bilen 45min til og fra jobb. Stort sett et par-tre sms og kanskje en samtale per dag. På kvelden er det kanskje litt nyhetssurf og på sengekanten litt youtube, men da er strømmen i. Helga litt Gowalla og noen MMS. Altså lite bruk vil jeg si. Forrige helg tok jeg mobben ut av laderen 0700, tok flyter til Stvavanger. Ringte hjem når jeg hadde landet og sendte noen MMS og meldte meg inn på fire-fem plasser med Gowalla utover kvelden. Gikk tom 0200 natt til søndag. Det er for sårlig. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Med GPS og wifi slått på 100% av tiden, hadde jeg 28% batteri igjen da jeg satte telefonen til lading etter 2 døgn 23 timer 33 minutter siden sist (skjermen på i bare en time tilsammen). De bruker ikke strøm når telefonen ikke er i bruk. Det som sluker strøm er, som nevnt et par-tre tusen ganger i denne tråden, applikasjoner som hindrer telefonen fra å sove. Batteritid på nesten tre døgn har jeg aldri opplevd og min telefon ble kjøpt inn uka før 2.1 ble sluppet, så den er vel en måned gammel. Hvis jeg tar en titt på hva som trekker mest strøm så er det "Celle-standby" og "Telefonen ikke i bruk" som leder an. Jeg hadde heller ikke kjempegod batterilevetid før jeg faktisk gjorde som brukerhåndboka sier du skal. Les den og gjør som det står der med henhold til hvordan du skal lade mobilen skikkelig etter du har kjøpt mobilen. Men lite bruk har jeg nesten vært oppe i 7 dager. Ved vanlig bruk varer den i 3-4 dager. Sender vanligvis en håndfull sms hver dag og har et par samtaler. Har ikke på bluetooth, wifi eller 3G(datatrafikk av). Slår det bare på når jeg trenger det. Endret 25. november 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har dere funnet ut av problemene med alarmen nå? Jeg har forska litt i d siste og kommet fram til att jeg måtte legge til Alarm til Ignore lista mi i Advanced Task Manager. Da funker alarmen hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå