Dragen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei, har ikke fått noen oppdatering. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fikk nettopp oppdatert nå. Nå skrur jeg på telefonen for første gang, og jeg er litt spent på om alt funker. Jeg får et ganske godt førsteinntrykk med en bedre lockscreen og at hele interfacen ser mye mer moderne ut. Okay, da prøver vi gjenoppretting. Kontaktene mine ble heller ikke lagret i sikkerhetskopien, men jeg har heldigvis de viktigste på SIM-kortet, så jeg kan bare kopiere dem derfra og over til telefonen igjen. Men nå har jeg jo selvsagt mista de nyeste telefonnumrene jeg har fått, som til noen jenter for eksempel. Men det ordner seg sikkert, håper jeg. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Til de av dere som led samme skjebne som meg og ikke fikk fram kontaktene etter gjennopretting..Velg google konto så kommer de..Telefonen gjennopretter de merkelig nok dit. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det eneste jeg fikk ved å velge google konto var en haug av e-postadresser som ble lagt til i kontaktlista mi, fordi den da må ha trodd at jeg ville ha e-postkontaktene mine. Men det er ikke så farlig for meg egentlig, så jeg overlever. Bortsett fra at jeg nå må fjerne alle e-postadressene i kontaktlista mi. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg får ikke denne oppdateringen samme hva jeg gjør. Har forsøkt via selve telefonen, pc companion og update service. Får bare beskjed om at telefonen inneholder nyeste programvare. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har noen opplevd at Brukerhåndboka blir fjernet? -jeg har en kopi av minnekortet og filene for brukerhåndboka er fjernet igjen etter at jeg har overført dem 4 ganger nå. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg får ikke denne oppdateringen samme hva jeg gjør. Har forsøkt via selve telefonen, pc companion og update service. Får bare beskjed om at telefonen inneholder nyeste programvare. Det er oppdatering pr leverandør. Dermed vil ikke Telenor komme til samme tid som Netcom eller Tele2. Lenke til kommentar
graastein Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oppdaterte kona sin Mini Pro i går kveld. Hun har Netcom. Gikk bra både installasjonen og å restore backup. Drit at programmene må lastes ned på nytt, men ellers ok. Syns 2.1 såg veldig bra ut. Likte de mørkere fargene i menyene. Har dere oppdaget andre forandringer? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 2.1 Har jammen blitt endret fra 1.6. Synes faktisk systemet ligner litt mer på iPod/iPhone systemet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg fant nettopp ut at alarmene ikke ville gå av. Jeg måtte skru alarmene av og på for at de skulle virke. Det var nesten forsoving det, så det var bra jeg våkna uten alarm. Nå håper jeg at mobilen min begynner å oppføre seg som normalt etter hvert. Har vært så mye styr med denne oppdateringen. Endret 1. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det noen som har fått oppgradering for X10 Mini kjøpt med Telenor/Djuice-sponsing ennå? Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg lurer på hva som er feil. Jaja, får prøve igjen seinere i kveld. NÅ dukket den opp, men jeg får samme feilmelding som deg har det samme probleme også jeg skjønner ingenting den stopper plutselig etter 70% Lenke til kommentar
GreenPrince Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det noen som har fått oppgradering for X10 Mini kjøpt med Telenor/Djuice-sponsing ennå? Nope Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 trodde når jeg tok backup så ble alle progz jeg hadde lagra på minne kortet.. men neida... SE's egne program, "backup and restore", tar ikke backup av apps.. Last ned "My backup", så vil du i framtiden kunne ta backup av apps også! Syns telefonen til tider virker en del raskere med 2.1, og jeg liker godt den nye looken- blir også spennende å se om batteriet holder lengere! Men, en ting jeg ikke finner ut av.. Jeg brukte og vil fortsatt bruke Handcent SMS! Men etter oppdateringen så er valget "meldinger" borte i fra menyen "sony ericsson" i innstillingene. Noe som betyr at man får varsel i både den medfølgende meldings-appen og i HC SMS! Irriterende.. vil jo bruke HC! Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
exar_ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Denne innstillingen ligger nå under meldinger, så trykker du meny tasten og du får opp valget: Slett flere og innstillinger. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Denne innstillingen ligger nå under meldinger, så trykker du meny tasten og du får opp valget: Slett flere og innstillinger. At jeg ikke tenkte på det selv, hehe! Tusen takk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er det slik at noen ikke får opptatert telefonen sin fordi de har telenor/djuice da? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Etter å ha fått oppdatert min X10 mini pro i går (Tele2) så var jeg svært fornøyd siden installasjon og restore av backup gikk nesten helt smertefritt (manglet ett par programmer). Men... Jeg er IKKE fornøyd i dag. Når jeg kobler den til dataen med usb så går det ca. 1 min. og telefonene restarter. Er det andre som har det samme problemet? Har og prøvd å koble til telefon uten av PC Companion er aktiv og samme skjer da. Lenke til kommentar
speedtriple Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 To problemer med x10 mini pro (2.1) - får ikke lastet ned mms i Handcent, sending av mms virker (Tele2), i standard meldingsprogrammet får jeg lastet ned mms. - har innst BeamReader. Får ikke åpnet .pdf vedlegg i standard Email og K-9, men i MailDroid-epost får jeg åpnet pdf via beamreader...har prøvd documents-to-go med samme resultat. noen som har samme erfaringer? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 To problemer med x10 mini pro (2.1) - får ikke lastet ned mms i Handcent, sending av mms virker (Tele2), i standard meldingsprogrammet får jeg lastet ned mms. - har innst BeamReader. Får ikke åpnet .pdf vedlegg i standard Email og K-9, men i MailDroid-epost får jeg åpnet pdf via beamreader...har prøvd documents-to-go med samme resultat. noen som har samme erfaringer? Kanskje du finner hjelp her?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå