Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skriv modell og mobilselskap. Gjør det enklere for andre å ha nytte av tråden. Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tja, kjøpt uten abonnement fra Elkjøp, har selv Chess. E10i. Hva annet? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg sliter da festlig nok med og gjennoprette sikkerhets kopien min..så i bestefall har jeg nå mista ALT unntatt kontaktene mine. EDIT:Om jeg ikke hadde vært så panisk hadde jeg sett att tekstmeldings prosenten på gjennoprettningen faktisk stiger..så det går framover. Endret 31. oktober 2010 av DjDarkDragon Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var 2.1 på plass!! Men da jeg installerte programmene igjen, og skulle velge Helix launcher som standard, så hang telefonen seg.. Det står bare; "Applikasjonen Hjem (prosess com.helixproject.launcher) stoppet uventet. Prøv igjen." Og eneste muligheten er å trykke på "Tving avsluttning"- men hver gang jeg trykker på knappen, dukker samme feilmeldingen opp! What to do?! Noen som vet? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har desverre ikke noe svar på feilen din..men har ett sp..Hva gjør att du bruker Helix framfor adw? Jeg har prøvd begge og endte opp med adw igjen etter en stund med helix. Spennende å høre hva slags tanker du har om forskjellene på de. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har desverre ikke noe svar på feilen din..men har ett sp..Hva gjør att du bruker Helix framfor adw? Jeg har prøvd begge og endte opp med adw igjen etter en stund med helix. Spennende å høre hva slags tanker du har om forskjellene på de. Liker Helix veldig godt, men jeg har (som mange andre) slitt med batteritiden, og har hatt bedre batteri med Helix enn med ADW! Enkelt og greit! Jeg har forresten fikset problemet jeg hadde! Fikk skrudd av og på telefonen til slutt, og så avinstallerte jeg Helix, for så å laste det ned på nytt! Så nå er alt i orden igjen.. Lenke til kommentar
nelra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Installert! Nå er jeg spent på fortsettelsen Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor lenge etter "gjør klar" fikk dere "vent litt"? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg brukte sony ericsson Update Service i stede for pc Companion jeg da.Da slapp jeg det der. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kommer meg ikke forbi "Gjør klar" en gang jeg, jeg får bare den feilmeldingen jeg posta tidligere. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg brukte sony ericsson Update Service i stede for pc Companion jeg da.Da slapp jeg det der. Er det på denne adressen? http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/xperiax10mini?cc=gb&lc=en Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg prøver lykken på Update Service jeg også. PC Companion er tydeligvis ikke særlig glad i meg og mobilen min akkurat nå. Lenke til kommentar
GreenPrince Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har Xperia Mini med Djuice Phone 75. Får ikke oppdatert telefonen, får opp "telefonen har allerede den nyeste programvaren". Prøvde å reparere også, og forsøkte å oppdatere like etterpå, men fikk samme meldingen. Lenke til kommentar
nelra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kontaktene ble ikke lagret på sikkerhetskopieringen, og alle nedlastingene jeg hadde finner jeg ikke på marked. Kjenner at dette var noe jeg ikke behøvde akkurat nå.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde også problemer med kontakter.. men om du har satt opp en gmail konto (noe du sikkert har gjort, siden du har lastet ned fra market) så kan det hende du ahr synca kontakter mot denne. Selv fant jeg ikke en jævla kontakt.. men fant et valg ang kontakt lister inne på kontakter, hvor jeg fikk aktivert gmail kontakter og da var alle på plass.. så.. hos meg var ikke en eneste kontakt lagra på mobilen. Men, har et problem.. har mista alt fra kalenderen.. ikke noe stort problem da det kun var et par ting, som jeg husker uanset.. Så har lagt inn igjen 1 av tinga, og kjørt sync, men det blir ikke lagra på gmail kontoen min? hva f.. er detta for noe tull?? Prøvde også å lage en kontakt for morroskyld, og etter en sync så var den på plass på gmail konto.. men kalender oppføringer blir ikke synca mot gmail?? *litt frustrert* Lenke til kommentar
nelra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fikk beskjed om den ikke kunne lese minnekortet, og ingen vCard-fil på minnekortet.. Skulle bare holdt meg til 1.6 om jeg hadde visst at jeg bare skulle plages. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 trodde når jeg tok backup så ble alle progz jeg hadde lagra på minne kortet.. men neida... Lenke til kommentar
nelra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Marked er nå supertregt når jeg blar gjennom appsene. Og jeg finner ikke ADW.launcher lengre?! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 For et styr. Endelig. 2.1. litt styr med å få alt på plass men det virker. Har dere med X10 Mini Pro fått ned oppdateringen? Lenke til kommentar
nelra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fant ADW.launcher etter mye om og men.. Foruten disse plagene som foreløpig har kommet, så virker 2.1 passelig bra. Liker den nye måten å låse opp telefonen på, selv om det er iPhone-ish. Liker også at blåfargen ikke er så skarp og lys lengre. Har ikke ellers rukket å sjekke ut så mye mer i og med at jeg plages med kontaktene og Marked.. For et styr. Endelig. 2.1. litt styr med å få alt på plass men det virker. Har dere med X10 Mini Pro fått ned oppdateringen? Jepp, myye styr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå