Frobe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan X10 mini streame audio over bluetooth? Ja, A2DP fungerer uten problemer. Skulle bare ønske den støttet alle funksjonene for display og fjernkontroll på MW600. Gleder meg til Liveview kommer for salg neste år. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har trøbbel med min nye X10 mini pro, SMS henger seg i utboks. Restarter jeg telefonen så går alle ut tvert, men etter en stund så vil den ikke sende ut lenger. Status på meldinger blir bare "sender". Dette gjelder forøvrig også MMS. Samtaler ut/inn er ikke noe problem, og jeg kan ta imot SMS/MMS. Noen som har vært borti samme problem? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Android 2.1 ute enda? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Android 2.1 ute enda? Tror det var en med en X10 i Sverige som hadde fått: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822778&page=8 Ikke noe til X10 mini ennda Lenke til kommentar
asicman Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja, A2DP fungerer uten problemer. Skulle bare ønske den støttet alle funksjonene for display og fjernkontroll på MW600. Gleder meg til Liveview kommer for salg neste år. Jeg får ikke streaming av audio til å funke i bilen min (ny BMW 5-serie), telefonen funker greit, men ikke streaming av audio. På display'et i bilen ser jeg både telefon og musikkikon (noter), men får ikke valgs musikkspor fra telefonen. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Feil format på musikkfilene? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen tegn til Andriod 2.1 enda da? Skal det ikke komme oppdatering i kveld? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 De har vel glemt det da. Men det hadde i grunn ikke vært noen bombe. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 De har vel glemt det da. Men det hadde i grunn ikke vært noen bombe. jeg holder på og laste det ned nå Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har ikke fått noe oppdaterings varsel enda iallefall. Skulle gjerne hatt den nå.hehe. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har ikke fått noe oppdaterings varsel enda iallefall. Skulle gjerne hatt den nå.hehe. Prøv å koble opp telefonen mot Sony Ericsson Update Service, eller PC Companion. Har fått installert 2.1 på X10 mini proen til fruen og det funker knirke =) Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv med telefonen tilkobla pc står det att jeg har siste programvare..men jeg kjører da ikke 2.1. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Feil format på musikkfilene? Skulle funke med MP3. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv med telefonen tilkobla pc står det att jeg har siste programvare..men jeg kjører da ikke 2.1. Kan nok være stor pågang på serverene til SE for øyeblikket, i grunnen så kan det være lurt å vente litt. Ser at ingen programmer dukker opp på menyen til fruens x10minipro etter at hun har lastet ned og installert programmer. Så kanskje noen bøgs ennå? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Selv med telefonen tilkobla pc står det att jeg har siste programvare..men jeg kjører da ikke 2.1. Fant ut at jeg også har samme problem. PC Companion påstår at telefonen er oppdatert. edit: Der kom det no gitt. "Klargjøring for oppdatering av telefonen" fikk jeg beskjed om. Men så skjedde det ikke noe mer. edit2: Der kom den Endret 31. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Leste jo att ikke alle kom til å få oppdateringen samtidi..men håper jeg får den i kveld så jeg får oppdatert før jobb i morgen. Merker du noen store forskjeller på hennes da? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg lurer på hva som er feil. Jaja, får prøve igjen seinere i kveld. Endret 31. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Oppdadert telefonen, men det står at jeg fortsatt kjører 1.6 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tipper du har fått ned den siste 1.6 oppdateringen jeg har nå. Da har du sikkert kjerne versjon 2,6,29. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå