kvakse Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har sett mini og mini pro til salgs rundt 1000 kroner inkludert abonnementsutgifter, men det står alltid at telefonene er låst til denne tilbyderen. Stemmer dette? Har vært borti Android-telefoner tidligere som etter sigende har vært låst, men i virkeligheten har vært åpen for å bruke hvilket som helst SIM-kort/abonnement, så jeg lurte på om det gjelder disse fra SonyEricsson også. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803139&page=12 Kanskje vi er heldige fremover Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har sett mini og mini pro til salgs rundt 1000 kroner inkludert abonnementsutgifter, men det står alltid at telefonene er låst til denne tilbyderen. Stemmer dette? Har vært borti Android-telefoner tidligere som etter sigende har vært låst, men i virkeligheten har vært åpen for å bruke hvilket som helst SIM-kort/abonnement, så jeg lurte på om det gjelder disse fra SonyEricsson også. Noen ganger er "låste" telefoner åpene, noen ganger ikke. Men dersom tilbudet du snakker om er med Telenor eller Netcom abonnement, få du operatørlåskoden gratis uansett.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803139&page=12 Kanskje vi er heldige fremover Ja Xda kommer vel til å lansere Android 2.1 før SE Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 I hvert fall til mini, som er fryktet å få 2.1 etter vanlige X10. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tenkte jeg skulle dele med dere at det var klokke widget som tømte batteriet. Husket ikke hva den heter, men den er fjernet fra telefonen. Og har nå 85% igjen på batteriet, og det er 13 timer siden jeg ladet den:D Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan får jeg resatt min x10 mini til fabrikkinnstillinger ? Finner ikke noe valg i menyen, eller så er jeg blind Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Xda kommer vel til å lansere Android 2.1 før SE Jeg holdt på å le meg ihjel, da jeg så det var et forumtroll på XDA som etterlyste dato for 2.2 fra SE Det hadde vært best å få åpnet telefonen for rom's, men det kommer vel 2.1 engang i november (måneden som også er kalt tredje kvartal av SE) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan får jeg resatt min x10 mini til fabrikkinnstillinger ? Finner ikke noe valg i menyen, eller så er jeg blind Instillinger -> Minnekort og lagring -> Fakrikkinstillinger. Eller koble til PC og kjør Sony Ericsson Update Service. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ahh , tusen takk Blunderguff Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 OK. Etter en god stund med SE Xperia X10 mini pro må jeg konkludere med at det er den mest ræva telefonen jeg har vært borti. Makan til ustabilt møkkaprodukt! Det eneste positive jeg har å si om den er størelsen, qwerty yastatur (fysiske taster) og mini-jack utgang. Resten er bare irritasjon. Batteri, dekning, signalstyrke, alt. Skal vel skylde noe av deknings problemene på netkom som aldri får ut fingern og fikser et stabilt 3G nett. I OSLO!! Lenke til kommentar
rusty76 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 OK. Etter en god stund med SE Xperia X10 mini pro må jeg konkludere med at det er den mest ræva telefonen jeg har vært borti. Makan til ustabilt møkkaprodukt! Det eneste positive jeg har å si om den er størelsen, qwerty yastatur (fysiske taster) og mini-jack utgang. Resten er bare irritasjon. Batteri, dekning, signalstyrke, alt. Skal vel skylde noe av deknings problemene på netkom som aldri får ut fingern og fikser et stabilt 3G nett. I OSLO!! må bare si meg helt enig her Denniz84, har aldri vært borti mer ustabil telefon! Ikke er den kjapp og responsiv heller, alt går som i sirup på den. Kommer ikke til å anbefale noe SE til folk med det første nei... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 OK. Etter en god stund med SE Xperia X10 mini pro må jeg konkludere med at det er den mest ræva telefonen jeg har vært borti. Makan til ustabilt møkkaprodukt! Det eneste positive jeg har å si om den er størelsen, qwerty yastatur (fysiske taster) og mini-jack utgang. Resten er bare irritasjon. Batteri, dekning, signalstyrke, alt. Skal vel skylde noe av deknings problemene på netkom som aldri får ut fingern og fikser et stabilt 3G nett. I OSLO!! må bare si meg helt enig her Denniz84, har aldri vært borti mer ustabil telefon! Ikke er den kjapp og responsiv heller, alt går som i sirup på den. Kommer ikke til å anbefale noe SE til folk med det første nei... Ja jeg må også si meg enig her, flere ganger når jeg skal starte applikasjoner må jeg gjerne trykke 3-4 ganger før det skjer noe, batteritiden er bra hos meg da, men jeg kommer heller ikke til å anbefale flere SE telefoner, kommer til å holde meg til HTC fremover ja. En annen ting er jo at Android 2.1 virkelig lar vente på seg oh hvorfor skal vi få 2.1 og ikke 2.2? kan banne på at når vi får 2.1 så er 2.5 kommt. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser Lydopptak 1.6 skal være installert, men mangler ikon for å starte programmet. Under applikasjonsinformasjon står detr 28,00kB. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da var telefonen halvveis død Eneste som fungerer er å trykke på volumknappene (da gir den lyd) og koble i laderen, da lyser det over skjermen, men selve skjermen er alltid svart. What to do? Virker som OS-et har krasjet Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Min X10 mini ble ustabil å treig av minnekortet, etter formatering og fjerninga av endel suspekte android apps, så ble den utrolig mye bedre Veldig mye mobil for pengene syns jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da var telefonen halvveis død Eneste som fungerer er å trykke på volumknappene (da gir den lyd) og koble i laderen, da lyser det over skjermen, men selve skjermen er alltid svart. What to do? Virker som OS-et har krasjet Vet ikke hvordan det er med telefonreparasjon med denne mobilen, men du kan jo gi det et forsøk i sony ericsson pc suite. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har noen få ganger opplevd telefonen som treg..men i forhold til den forrige telefonen min er dette en drømmetelefon. Er spent på hvordan denne blir med android 2.1 da og på hvor lenge jeg må vente før jeg finner ut akkurat d.hehe. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da var telefonen halvveis død Eneste som fungerer er å trykke på volumknappene (da gir den lyd) og koble i laderen, da lyser det over skjermen, men selve skjermen er alltid svart. What to do? Virker som OS-et har krasjet Vet ikke hvordan det er med telefonreparasjon med denne mobilen, men du kan jo gi det et forsøk i sony ericsson pc suite. I will give it a shot! Først skal jeg se om det bare hjelper å la den gå tom for strøm, den blinker rødt nå Virker som skjermen har koblet seg ut eller noe Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 min blinket rødt hele tiden og hadde store problemer med å lade seg opp, selv etter en formatering av telefonen. Så jeg sendte den inn til service, så får vi se hva dem finner ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå