Flimzes Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du forstår hele konseptet "å slette"? Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Problem: Når jeg setter på tastelås skrur skjermen seg av og telefonen går i en slags hvilemodus. Da jeg åpner telefonen igjen har WiFi slått seg av. Er det noe mulighet for å unngå at dette skjer? Er koblet på Gochat (facebook chat), og vil at den skal forbli tilkoblet til enhver tid! (har mini pro) Løsning: Last ned en liten app som heter 'Wi-fi Keep Alive'. Den er gratis og har en kjekk liten widget også. Funker fint for meg - hører mye på nettradio gjennom telefonen. Lenke til kommentar
nelra Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet om det finnes skritteller på market?? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så etter det samme i går, og alle jeg fant var visstnok ganske så unøyaktige. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mista batteriindikator og signalindikator øverst på tlf. Hvordan får jeg de tilbake? Lenke til kommentar
Tiipii Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mista batteriindikator og signalindikator øverst på tlf. Hvordan får jeg de tilbake? Hvis jeg har forstått deg riktig, så har du satt telefonen i fullskjermsmodus? Prøv venstre meny knapp - Mer - Toggle Fullscreen. Hvis statuslinjen din derimot fortsatt er der, men det bare er batteri- og signalinikatoren som er borte, kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mista batteriindikator og signalindikator øverst på tlf. Hvordan får jeg de tilbake? Hvis jeg har forstått deg riktig, så har du satt telefonen i fullskjermsmodus? Prøv venstre meny knapp - Mer - Toggle Fullscreen. Hvis statuslinjen din derimot fortsatt er der, men det bare er batteri- og signalinikatoren som er borte, kan jeg ikke hjelpe. Fikk det til. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, Har nå kjøpt en X10 mini pro, lurte nå litt på... Har ikke mini pro/android noen file manager e.l.? Har ikke funnet noe om dette, hverken i brukermanual, nettet eller her på forumet. Synes det ble litt rotete når alle bildene kom i en mappe og lite sorteringsmuligheter generelt. Mvh Choo. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Innstaller Astro File Manage fra market så løser file manager. Bildesorteringen blir bedre i neste android versjon som forhåpendligvis kommer i løpet av året(den skulle komme i sept men er blitt utsatt). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har opplevd noe merkelig i det siste, når jeg stiller alarmen på klokken 06.00 så ringer den ikke, men når jeg tester nå for eksempel, ved å sette alarmen ett minutt frem i tid så fungerer det, noen som vet hva som kan være galt? Skikkelig dritt, jeg kom for sent på jobb på mandag pga dette. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har opplevd noe merkelig i det siste, når jeg stiller alarmen på klokken 06.00 så ringer den ikke, men når jeg tester nå for eksempel, ved å sette alarmen ett minutt frem i tid så fungerer det, noen som vet hva som kan være galt? Skikkelig dritt, jeg kom for sent på jobb på mandag pga dette. Skrur du av telefonen etter å ha satt alarmen? Min ringte heller ikke når jeg skrudde av telefonen, men fungerte fint når jeg lot den stå på over natta. Irriterende mangel. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skrur du av telefonen etter å ha satt alarmen? Min ringte heller ikke når jeg skrudde av telefonen, men fungerte fint når jeg lot den stå på over natta. Irriterende mangel. Slår du av telefonen og forventer at den skal vekke deg? Lenke til kommentar
Predatir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hadde selv det problemet etter at den oppdatering kom, men tok jeg å slettet de instillingene jeg hadde lagt inn og la de inn på nytt, så fungerte den som normalt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skrur du av telefonen etter å ha satt alarmen? Min ringte heller ikke når jeg skrudde av telefonen, men fungerte fint når jeg lot den stå på over natta. Irriterende mangel. Slår du av telefonen og forventer at den skal vekke deg? Det har fungert på samtlige telefoner jeg har hatt før denne. Det fungerer på den måten at telefonen vekker seg selv når man har satt en alarm. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har opplevd noe merkelig i det siste, når jeg stiller alarmen på klokken 06.00 så ringer den ikke, men når jeg tester nå for eksempel, ved å sette alarmen ett minutt frem i tid så fungerer det, noen som vet hva som kan være galt? Skikkelig dritt, jeg kom for sent på jobb på mandag pga dette. Skrur du av telefonen etter å ha satt alarmen? Min ringte heller ikke når jeg skrudde av telefonen, men fungerte fint når jeg lot den stå på over natta. Irriterende mangel. Den står alltid på, men den går vel i Sleep Mode, testet med laderen i natt å da fungerte det, men er ikke så glad i å ha en potensiell brannbombe ved siden av sengen. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hehe...Potensiell brannbombe ved siden av sengen..HUFF da..hva skal jeg si..hehe..Mobilen ligger ofte ved siden av hodeputa oppå lakenet mens den lader.hehe.D har den gjort i en GOD del år.hehe. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vel det hadde ikke vært spesielt sunt om det begynte å brenne rett ved siden av huet ditt. Lar den ofte lade i senga selv, uten bekymringer. Har ikke opplevd at alarmen ikke ringer selv. Men nå har jo jeg lagt til 4 forskjellige alarmer sånn at jeg garantert ikke kommer for seint. :!: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det har fungert på samtlige telefoner jeg har hatt før denne. Det fungerer på den måten at telefonen vekker seg selv når man har satt en alarm. OK, jeg var ikke klar over at det skulle funke. Regnet med at OS måtte være operativt. Ser at noen har problemer med vekking når de bruker task-killer. Pass på at du ikke har alarm i listen over tasks du dreper Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Om jeg bruker TK rett etter jeg har startet opp telefonen, så mister jeg signalet og må taste in pin koden på nytt.. Men jeg tror jeg skal prøve meg en uke uten TK, og se om det blir brukt noe mer batteri da, enn nå. Må lade telefonen vær dag, og det er med TK.. Men det kan jo hende det har noe med at jeg bruker mobilen mye.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det har fungert på samtlige telefoner jeg har hatt før denne. Det fungerer på den måten at telefonen vekker seg selv når man har satt en alarm. OK, jeg var ikke klar over at det skulle funke. Regnet med at OS måtte være operativt. Ser at noen har problemer med vekking når de bruker task-killer. Pass på at du ikke har alarm i listen over tasks du dreper Bruker ikke task killer. Testet det før og etter rooting av telefon. Ser ikke ut til å støttes av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå