Mr D Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 kan noen fortelle meg hvor på mobilen man finner ut hvor zoom knappen er når det gjelder å ta bilder?? Nei Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 kan noen fortelle meg hvor på mobilen man finner ut hvor zoom knappen er når det gjelder å ta bilder?? Nei Fordi den ikke har optisk zoom. Det finnes apper som gir digital zoom, men det blir bedre å gjøre det på PC. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fordi den ikke har optisk zoom. Det finnes apper som gir digital zoom, men det blir bedre å gjøre det på PC. Bruk f.eks dette programmet til å fikse på utsnitt: http://www.getpaint.net/ Lenke til kommentar
runniz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilket program bruker du for å se så nøyaktig hvor mye batteri hvert program bruker? Bruker bare infoen fra innstillinger. Noen ganger kommer den opp, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nå har jeg prøvd noen dager uten Task Killer, og selv om det kan ha gitt litt økning i batteritiden, er det marginalt.. Nå har jeg avinstallert ADW og lagt inn Helix launcher! Så får håpe det hjelper Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilket program bruker du for å se så nøyaktig hvor mye batteri hvert program bruker? Bruker bare infoen fra innstillinger. Noen ganger kommer den opp, andre ganger ikke. Får noe infomasjon under Instillinger -> Om telefon -> Batteribruk. Kan også få frem noe info om batteribruk ved og taste *#*#4636#*#* Ingen som har funnet en brukbar måte for å sjekke bruken til enkelte apps? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Etter èn dag med "Helix Launcher", og til meg å være intensiv bruk, så har jeg mer batteri igjen enn vanlig- til tross for at mobilen nesten bare har vært i områder med dårlig signaler! Denne launcher'n har forbedret batteriet mitt betraktelig- selv om jeg er langt unna 6/7 dager uten lader Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ladet mobilen min 2 ganger om dagen før, men så fant jeg ut at jeg kunne slå av Wi-fi når jeg ikke brukte den, og nå lader jeg den vær 2-3 dag. Synes egentlig at den fortsatt sluker strøm. Min gamle K850i som jeg fikk 3 måneder før jeg kjøpte denne, holdt batteriet kankje i 4 uker, selv ettet at mobilen hadde ligget ubrukt i nesten 2 år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vel. Du må sammenligne med telefoner som finnes idag, ikke noen som er mange år gamle. Ingen telefoner idag har en batteritid på 4 uker. KANSKJE hvis du prøver en av de enkleste uten fargeskjerm som kun kan ringe at du får napp. Men tviler på det også. Er vanlig å måtte lade noen ganger i uka nå, i alle fall med såpass mange funksjoner som telefonen din faktisk har (enten du bruker de eller ikke). Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Helix Launcher er også veldig stilig og brukervennlig i forhold til standard launcher. Digg å ha vær kalender og klokke på en skjerm i stedet for 3. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan er det å synkronisere denne med pc, helst med bluetooth? Tenker på bilder, kontaker, filer etc. Har en nokia n82 som ikke vil skrus på, så trenger ny tlf. Er vant til nokia pc suite, men frister ikke å betale 2-3000 for ny symbiann mobil. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Du får syncronisert kontaktene dine fra outlook til android med "Android-Sync". Dog er prog i pre alpha.Så du er ikke garantert perfekt resultat med en gang. Hos meg funka det helt smertefritt med en gang. Hvilke kalendere bruker dere folkens? Jeg vil ha en kalender som viser hele kalenderen i widget form men har ikke sett på det før nå, så trenger tips. Endret 1. september 2010 av DjDarkDragon Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du får syncronisert kontaktene dine fra outlook til android med "Android-Sync". Dog er prog i pre alpha.Så du er ikke garantert perfekt resultat med en gang. Hos meg funka det helt smertefritt med en gang. Hvilke kalendere bruker dere folkens? Jeg vil ha en kalender som viser hele kalenderen i widget form men har ikke sett på det før nå, så trenger tips. Smooth Calendar viser i hvertfall de 3 neste hendelsene fra kalenderen din. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Har fått problemer med telefonen etter å rootet. Etter den har stått på en tid blir den veldig treg. Slår av og på telefonen og den er rask å fin en stund. Hva kan jeg gjøre for å gjenopprette telefonen uten å miste alle innstillinger? Endret 1. september 2010 av arr1000 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du får syncronisert kontaktene dine fra outlook til android med "Android-Sync". Dog er prog i pre alpha.Så du er ikke garantert perfekt resultat med en gang. Hos meg funka det helt smertefritt med en gang. Hvilke kalendere bruker dere folkens? Jeg vil ha en kalender som viser hele kalenderen i widget form men har ikke sett på det før nå, så trenger tips. Smooth Calendar viser i hvertfall de 3 neste hendelsene fra kalenderen din. Jeg kunne egentlig tenkt meg en kalender som viste hele den aktuelle mnden.Finnes noen slike? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg kunne egentlig tenkt meg en kalender som viste hele den aktuelle mnden.Finnes noen slike? Ja. Søk på "Jorte" i markedet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja. Søk på "Jorte" i markedet. Jeg lastet ned Jorte i går og det er en utmerket applikasjon. Har nå sync på kalender / oppgaver mellom: Mobil Jorte <-> Google calendar på WEB <-> PC desktop (VueMInder calendar pro). Kan legge inn og slette oppgaver på alle de tre stedene og synke mellom de. Jorte har ikke autosynk ennå, men det kommer i følge utvikleren. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sånn er min uten root også, så det er nok ikke det som gjør det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen andre som opplever at klokkewidgets fryser i Helix? Klokka går ikke framover Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hvordan blir det med android 2.1 oppdatering hvis en rooter telefonen nå? edit. Fikk operatørlåskode fra telenor, men tlf fungerer med annet sim kort. Er det en instilling for å taste inn NCK koden? Endret 2. september 2010 av EG-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå