CellularDude Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da jeg skulle ta bilder i dag med min ca ei uke gammel Xperia X10 Mini, kom det opp en melding om at jeg måtte sette minnekort i den. Såvidt jeg kunne huske, sto det et 16 GB minnekort i, men telefonen var ikke enig. Jeg fjernet bakdekslet, og fant det jeg ventet - minnekortet, som sto på plass. Jeg prøvde å ta det ut og sette det på plass igjen, og til slutt ble telefonen overbevist om at det var satt inn. Kortet er satt rett i, i henhold til symbolet ved kortplassen, og så er det bare å skyve det inn til det stopper. Er det andre som har fått meldinger om å sette i minnekort (som allerede står i)? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan jo høres ut som du på ett eller annet tidspunkt har kommet borti funksjonen "avmonter/løs ut minnekort". Trykker du der men ikke tar ut minnekortet så vil telefonen tro den ikke har minnekort. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan jo høres ut som du på ett eller annet tidspunkt har kommet borti funksjonen "avmonter/løs ut minnekort". Trykker du der men ikke tar ut minnekortet så vil telefonen tro den ikke har minnekort. Det kan jo ha skjedd, men da må jeg vel inn i menyen "minnekort og lagring", noe jeg ikke kan minnes å ha gjort. Men får det det hele an, om beskjeden kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vurderer å kjøpe denne til dama. Ser på Djuice.no at eg kan få den til 499,- med Djuice Phone. Totalpris 12 mnd 1399,- Men får eg låst den opp før 12 mnd? Har ikke planer om å bruke dette abonementet. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Om du er skikkelig heldig CellularDude så kanskje noen som har testa mobilen din litt har gjort d?hehe. Jeg ble utsatt for en som skulle titte litt og gjorde dette selv. En ting jeg er litt sjokkert over att det ikke er snakk om er Themes til denne mobilen. Det blå standard themet er jo ok men skulle gjerne kunne endret denne da. Jeg bruker adw hjemme mens på jobb funker den orginale skjermen bedre for min del. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vurderer å kjøpe denne til dama. Ser på Djuice.no at eg kan få den til 499,- med Djuice Phone. Totalpris 12 mnd 1399,- Men får eg låst den opp før 12 mnd? Har ikke planer om å bruke dette abonementet. 901 kr hos elkjøp Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 900kr? Tuller du? Er det totalprisen? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Om du er skikkelig heldig CellularDude så kanskje noen som har testa mobilen din litt har gjort d?hehe. Jeg ble utsatt for en som skulle titte litt og gjorde dette selv. En ting jeg er litt sjokkert over att det ikke er snakk om er Themes til denne mobilen. Det blå standard themet er jo ok men skulle gjerne kunne endret denne da. Jeg bruker adw hjemme mens på jobb funker den orginale skjermen bedre for min del. Ja, nei, jeg bruker kun mobilen selv, så dersom det skulle skyldes menneskelig feil, er det jeg som er synderen. Jeg bruker også adw, og er godt fornøyd med den launcheren, etter å ha valgt den foran enkelte andre jeg har prøvd. Temaer kan lastes ned på Markedet, men man kan også gjøre det når man er inne i innstillingene på adw. Et ok tema er Stock Blue, men det er jo blått det også. Det er ikke så veldig mange temaer til adw ennå, og sant å si er det få som virkelig er noe. Ja, ja etter min smak, da. SE har fått mye ros for menyene på disse minitelefonene, men jeg synes de blir mye mer brukervennlige ved å installere en alternativ launcher. Kun én widget pr side blir jo håpløst om man har en del widgets, selv om dette kanskje ikke er ment å være telefoner for de som vil pøse på med widgets. Likevel, med en alternativ launcher, som adw, har man i alle fall sjansen til å få mer inn på hvert hovedskjerm. Noen av launcherne gir muligheter for å velge om man vil ha f.eks 3, 5, 7 og kanskje 9 startskjermer. På adw har det ikke lykkes meg å finne ut om man kan ha annet enn 5. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er fullt mulig å ha mer enn 5. Trykk på den venstre fysiske knappen når du er på homescreen og velg Edit. Og så trykker du på plussikonet når du får oversikt over sidene dine. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Adw themes finner jeg også...bruker iDroid theme nå..D er litt stilig. Det er på den orginale hjemmskjermen jeg vil bytte. Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 900kr? Tuller du? Er det totalprisen? Yes. 75X12 pluss 1 =901 Du finner'n på side 2 her: http://ipaper.ipapercms.dk/elkjop/elkjop__u34/ Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Genialt. Da blir det tur på elkjøp. Takker. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 900kr? Tuller du? Er det totalprisen? Yes. 75X12 pluss 1 =901 Du finner'n på side 2 her: http://ipaper.ipapercms.dk/elkjop/elkjop__u34/ Husk at det er mini da. Ikke mini pro. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvilken hadde dere kjøpt av Mini og Mini Pro? Eg hadde vel valgt Pro selv, men lurer på om dama er enig i det. Og det er jo hun som skal bruke den. Og kan eg låse opp telefonen fra Djuice med en gang? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kjenner en del jenter som har testet begge og de er alle enige om att pro er den de ville hatt. Tastaturet er helt fantastisk på denne modellen derfor vil de fleste ha den med tastatur. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 ...og de damene jeg har møtt liker den vanlige pga at den er mindre og har touch-screen. Ta med dama til butikken og la henne velge Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvilken hadde dere kjøpt av Mini og Mini Pro? Eg hadde vel valgt Pro selv, men lurer på om dama er enig i det. Og det er jo hun som skal bruke den. Og kan eg låse opp telefonen fra Djuice med en gang? Kommer jo an på om man foretrekker den tykkere og tyngre med de fordeler et tastatur gir eller ikke. Kort sagt, smak og behag. Nei, det går naturligvis ikke an å låse den opp med en gang på lovlig vis uten å betale en sum som gjør det mer lønnsomt å kjøpe telefonen uten abb. et annet sted for ca 2000.- som den er avertert for. Derimot kan du bruke et annet Telenor sim-kort med et annet abonnement i telefonen. Men de 75.- pr måned slipper du ikke unna. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 900kr? Tuller du? Er det totalprisen? Yes. 75X12 pluss 1 =901 Du finner'n på side 2 her: http://ipaper.ipapercms.dk/elkjop/elkjop__u34/ Har noen spørsmål her, sikkert mange som har spurt før, men uansett. 1. Totalpris, er det den prisen jeg betaler for telefonen og alle faste månedsafgifter? 2. Sist jeg sjekka var det gratis å låse opp telefonen hos telenor, selv med binding. Dette gjelder enda? 3. Har jeg egentlig brukt for tastaturet, eller blir det bare liggende? Tenkte egentli å kjøpe pro, men i og med at det er et så bra tilbud på denne så er vell det kanskje lurt. Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 900kr? Tuller du? Er det totalprisen? Yes. 75X12 pluss 1 =901 Du finner'n på side 2 her: http://ipaper.ipapercms.dk/elkjop/elkjop__u34/ Har noen spørsmål her, sikkert mange som har spurt før, men uansett. 1. Totalpris, er det den prisen jeg betaler for telefonen og alle faste månedsafgifter? 2. Sist jeg sjekka var det gratis å låse opp telefonen hos telenor, selv med binding. Dette gjelder enda? 3. Har jeg egentlig brukt for tastaturet, eller blir det bare liggende? Tenkte egentli å kjøpe pro, men i og med at det er et så bra tilbud på denne så er vell det kanskje lurt. 1. ja, etter ett år faller de 75.- på måned bort 2. Det er gratis å få opplåsningskoden etter ett år hvis det er hva du mener. Før den tid er det gebyr som faller gradvis nedover, og slik har det alltid vært med subsidierte telefoner. Ingen teleselskaper driver med veldedighet 3. Smakssak og lite annet. Hold den i hånda og se hvem du er komfortabel med. Selv synes jeg skjermtastaturet på mini er helt kurant. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ok, så da er det umulig å få brukt et annet SIM-kort i telefonen uten å betale det gebyret? Mener jeg leste på forumet ehr et sted at man kunne få den koden, men det hadde jo vært litt rart som du sier. Hvordan er telefonen å bruke generelt? Er Android like sperra ned som IOS, eller står man fritt til å installere hva man vil fra hvor som helt? Edit: Så på Telenor sine sider nå, og det gebyret gjelder vell kun andre operatører, men ikke andre Telenor SIM kort. Glemte vell å nevne at SIM-kortet et Djuice kort. Endret 25. august 2010 av Rockie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå