Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg, jeg trenger å lagre et bilde fra en mms melding jeg fått inn i album galleri på mobilen slik at det ikke blir borte...

Noen som vet? :)

Installer Handcent SMS fra Android marked, det kan lagre bilder fra MMS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skaffa meg nytt simkort nå, hvordan er det man fikser mms igjen? Blir så j.... forbann. hvorfor kan ikke det være forhåndsinnstilt?

Til Dere som slet med at man ikke fikk startet mobilen etter at man satt i simkortet: For meg ble problemet fikset etter at jeg skaffet meg nytt simkort!!!

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Jeg finner hverken Posten sporing eller pakkespor - Sporing hos Posten i markedet med min X10 mini. På begge står det "for all Android versions". Er det noe rart med min telefon eller hva..?

Veit noen svaret på dette? Jeg får heller ikke søkt opp denne i market. Er det en eller annen sperring som gjør at du ikke får innstallert på telefoner med liten skjerm eller hva f...!

Jeg har funnet svaret her så det er bare å vente.

"Vi har oppdaget problemer med å få kjørt appen mot mini telefoner p.g.a skjermoppløsningen. Vi jobber nå med å lage en ny versjon som skal fikse dette problemet."

Lenke til kommentar

Når du er på hjemmeskjermen, trykk på den venstre fysiske knappen på mobilen din og trykk "Add Widgets/Legg til Widgets".

Har det noe å si om at jeg har den ordinære hjemmeskjermen eller Tag Home? Bruker nemlig Tag Home..

Lenke til kommentar

Når du er på hjemmeskjermen, trykk på den venstre fysiske knappen på mobilen din og trykk "Add Widgets/Legg til Widgets".

Har det noe å si om at jeg har den ordinære hjemmeskjermen eller Tag Home? Bruker nemlig Tag Home..

Jeg har absolutt ingen erfaring med Tag Home, jeg bruker ADW Launcher. :p Men du får i såfall bare prøve deg rundt og se om du får det til.

Lenke til kommentar

Sikker på at du legger til Widgeten da?:p Når du trykker "Add Widget" og velger WF Clock Widget skal det komme opp en boks som spør hvor mange "plasser" du vil at den skal ta.

Der kom den :p Hadde visst gått på snarvei første gangen, så da er det ikke rart det ikke gikk.. Kremt ;)

Lenke til kommentar

Så bra :p

Jeg opplevde nettopp noe rart med mobilen. Søstra mi ringte meg i stad, og når vi var ferdige med å snakke la hun på og jeg la mobilen fra meg. Men så ringte hun igjen, men mobilen ville ikke låse seg opp på noen måte. Det var bare en svart skjerm som jeg ikke kunne gjøre noe med, men den vibrerte og ringetonen ble spilt av. Jeg fikk ikke tatt telefonen og måtte faktisk ta ut batteriet og skru på telefonen igjen for å fikse det. :(

Men det er sannsynligvis den "øre-sensoren" som jeg kaller den, den sensoren som registrerer når du tar mobilen inntil øret og låser mobilen sånn at du ikke skal komme nær noe. Den har tydeligvis ikke oppdaga at jeg tok mobilen vekk fra øret etter at søstra mi ringte meg første gangen.

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Så bra :p

Jeg opplevde nettopp noe rart med mobilen. Søstra mi ringte meg i stad, og når vi var ferdige med å snakke la hun på og jeg la mobilen fra meg. Men så ringte hun igjen, men mobilen ville ikke låse seg opp på noen måte. Det var bare en svart skjerm som jeg ikke kunne gjøre noe med, men den vibrerte og ringetonen ble spilt av. Jeg fikk ikke tatt telefonen og måtte faktisk ta ut batteriet og skru på telefonen igjen for å fikse det. :(

Men det er sannsynligvis den "øre-sensoren" som jeg kaller den, den sensoren som registrerer når du tar mobilen inntil øret og låser mobilen sånn at du ikke skal komme nær noe. Den har tydeligvis ikke oppdaga at jeg tok mobilen vekk fra øret etter at søstra mi ringte meg første gangen.

Noen som har opplevd noe lignende?

Åi, sick. Min skjerm låste seg også nå nettopp! Og jeg måtte ta ut batteriet for å få den opp å gå igjen. Og jeg hadde ikke gjort noe, satt og styrte med apps, la den fra meg og skulle ta den opp igjen og da var den svart. Lyset på tastaturet var der, og lydene. Men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med min X10 mini.

Jeg har vanligvis datatrafikk avslått og når jeg prøver å slå den på så blir den aktivert, men jeg får ikke opp noe 3G/Edge ikon på statuslinjen. Hvis jeg starter telefonen på nytt med datatrafikk aktivert så kan jeg skru den av og på så mye jeg ønsker - men det er ikke helt ideelt.

Er det noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar

klxm: Søk på Jorta i markedet.

flott, den ser ut ¨passe meg bra. men korleis funka syncen egentlig? når jeg legger til en event i kalenderen på mobilen, skal ikke det vise i google kalenderen også dersom jeg trykker på copy data from jorte to google, og omvendt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...