Flimzes Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg antar at det bare er å oppdatere den via sony ericsson software update, og så si at du vil installere over den som ligger der om du har nyeste. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan har det seg at jeg ikke får til å sende mms med Handcent sms? Får heller ikke lastet ned innkommende mms.. er bakgrunnsdata påslått? Nei den har jeg da av..... Så den må vere på hele tiden dersom jeg skal bruke Handcent SMS til MMS ? Jeg får ikke til MMS om bakgrunnsdata er av, så er jo noe jeg ville testet hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
total Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enten så får jeg ikke sendt mms, eller så tar det 2-3 dager før den blir sendt.. Veldig irriterende. Bakrunsdata er på hos meg...Hva er galt? Jeg har hatt samme problemet siden jeg fikk telefonen før sommeren. Av og til hjelper det å slå på "tillate datatrafikk" (gprs) siden MMS blir sendt over mobildata. Hadde håpet dette skulle vært fikset i den nyeste updaten.. Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hallo! Kan noen forklare meg hva celle-standby er for noe? Det bruker mye av batteriet.. Noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tipper at det er mottakeren på mobilen som gjør at du får meldinger og samtaler. Hadde kanskje ikke vært så lurt å skru av den kanskje. Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg tipper at det er mottakeren på mobilen som gjør at du får meldinger og samtaler. Hadde kanskje ikke vært så lurt å skru av den kanskje. Nei, det er vel ikke så lurt da, nei Men selv om jeg slår av datatrafikk og nett, og bruker advanced task killer sluker mobilen batteriet selv når den ikke brukes, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve og oppdatere telefonen slik som mange her anbefaler. Så jeg koblet mobilen til pcen, til sony ericsson pc companion, og den oppdaterte seg.. Men da jeg skrudde på mobilen igjen, var alle appsene, kontaktene og meldingene/anropene borte fra mobilen.. F***, så irriterende!! Jeg burde vel ha sikkerhetskopiert alt sammen først Skal alt bare forsvinne sånn under en oppdatering? Endret 17. august 2010 av Ibris Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånn beskyttelses-greie til skjermen? klarte å fucke opp den jeg fikk med Lenke til kommentar
klxm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg ønsker en slik kalender Veit ikke om jeg kan få den innebygde kalenderen frem slik på hjemmeskjermen, men jeg får det iallefall ikke til... og gjerne der man kan legge inn at hendelser som feks bursdager skal gjentas årlig... Endret 17. august 2010 av klxm Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånn beskyttelses-greie til skjermen? klarte å fucke opp den jeg fikk med Har sett slike på Clas Ohlson, Elkjøp, Expert, Euronics og de fleste butikker som selger mobiler. Endret 17. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har tenkt litt på å kjøpe denne her, men lurer på en ting.. Er det vanlige smiley som på tidligere SE mobiler? Har de samme "kode" ? altså, viss en med en klassisk SE sender meg en melding og bruker smileyene der, vil jeg kunne se de? og visa versa.. For de som ikke vet så bruker klassiske SE tegn som: :S :O :* Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 klxm: Søk på Jorta i markedet. Det er en kalender som du kan tilpasse som du vil og som kan synkes med Google sin kalender, mao kan du da få frem kontakters bursdager hvert år hvis du har lagt inn det. Sniken_123: Ja, du vil kunne se dem. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg ser bare smileys i meldingene jeg sender.. eller fra konas Mini Pro (har vanlig mini selv, og begge bruker Handcent SMS). Når jeg velger smiley på min telefon, dukker disse tegnene opp; :-) ;-) :-D ikke bare , men med bindestrek mellom "øynene" og "munnen".. Noe som gjør at andre ikke ser disse smileyene, ei heller smileyene andre sender meg- altså fra telefoner som kun bruker og Mye mulig dette kan endres på, men det har ikke jeg klart ennå.. Edit: Hehe, her dukket det selvfølgelig opp smileys, da jeg skrev ":" etterfulgt av ")", men dere skjønte hva jeg mente.. Endret 18. august 2010 av beverpower Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har fått det til på ett vis? Hadde vert litt kjipt viss det ikke gikk :S Lenke til kommentar
runniz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Noen kjekk måte å legge til bakgrunner på? Jeg bruker adw.launcher. Nå når jeg endelig finner bildet jeg vil ha og velger dette, må jeg croppe det - i landskap-format..selv om jeg allerede har endret bildestørrelsen til 240x320? Edit: pluss at telefonen henger annenhver gang etter jeg har valgt bildet.. Endret 18. august 2010 av runniz Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen kjekk måte å legge til bakgrunner på? Jeg bruker adw.launcher. Nå når jeg endelig finner bildet jeg vil ha og velger dette, må jeg croppe det - i landskap-format..selv om jeg allerede har endret bildestørrelsen til 240x320? Edit: pluss at telefonen henger annenhver gang etter jeg har valgt bildet.. Husk at når du scroller bortover så forskyves bildet også, og derfor må bakgrunnsbildene dine ha andre dimensjoner enn skjermen. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Noen kjekk måte å legge til bakgrunner på? Jeg bruker adw.launcher. Nå når jeg endelig finner bildet jeg vil ha og velger dette, må jeg croppe det - i landskap-format..selv om jeg allerede har endret bildestørrelsen til 240x320? Edit: pluss at telefonen henger annenhver gang etter jeg har valgt bildet.. Husk at når du scroller bortover så forskyves bildet også, og derfor må bakgrunnsbildene dine ha andre dimensjoner enn skjermen. Aha, så om jeg har 5 skjermer, tar jeg 240x5x320px? =) Edit: Eller ihvertfall litt bredere ser jeg. Thank you. Endret 18. august 2010 av runniz Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Aha, så om jeg har 5 skjermer, tar jeg 240x5x320px? =) Nei, det er fast uansett hvor mange skjermer du har. Hvis du har mange skjermer forflytter bildet seg mindre per skjerm enn hvis du har få. Dessverre er jeg usikker på hva de nøyaktige dimensjonene er. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har fått det til på ett vis? Hadde vert litt kjipt viss det ikke gikk :S Gikk igjennom instillingene til Handcent SMS igjen nå, og jeg klarte ikke finne noe der.. men kanskje det er andre SMS-apps som kan?! Noen som vet? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen andre som har problemer med høydemålinger på GPS'en? Min finner ut endringer osv, men den påstår at jeg er 54m over havet når jeg er på havet... Mulig å kalibrere dette? Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen som kan hjelpe meg, jeg trenger å lagre et bilde fra en mms melding jeg fått inn i album galleri på mobilen slik at det ikke blir borte... Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå