Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at den ikke skrur seg på? Når jeg trykker på knappen kjenner jeg den rister litt, men det kommer ikke opp noe bilde... Noen??

Hadde akkurat det samme. Jeg holdt venstre knapp inne samtidig som jeg startet med knappen på toppen.

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det ser ut som jeg må gjøre det hver gang den skal startes.

Det funka ikke for meg, men takk for tipset uans. Det sykeste er at jeg kan skru den på når jeg ikke har sim-kortet inni, men når jeg setter inn det vil den ikke skru seg på.. :/

Leste postene du skrev og har akkurat samme problemet selv.

Telefonen vil ikke starte og kommer bare en vibrasjon når man prøver og skru på.

Den starter som normalt når sim-kortet er tatt ut av telefonen

Er det noen som har hatt lignende problem med en løsning?

Endret av staf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd at den ikke skrur seg på? Når jeg trykker på knappen kjenner jeg den rister litt, men det kommer ikke opp noe bilde... Noen??

Hadde akkurat det samme. Jeg holdt venstre knapp inne samtidig som jeg startet med knappen på toppen.

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det ser ut som jeg må gjøre det hver gang den skal startes.

Det funka ikke for meg, men takk for tipset uans. Det sykeste er at jeg kan skru den på når jeg ikke har sim-kortet inni, men når jeg setter inn det vil den ikke skru seg på.. :/

Leste postene du skrev og har akkurat samme problemet selv.

Telefonen vil ikke starte og kommer bare en vibrasjon når man prøver og skru på.

Den starter som normalt når sim-kortet er tatt ut av telefonen

Er det noen som har hatt lignende problem med en løsning?

Rare saker. Min funka en gang igjen så jeg ringte ikke inn å klaga forrige uke, men nå harn klikka igjen så ringer på mandag. Skal si ifra hva de sier jeg ;)

Lenke til kommentar

Fancy Widget. :)

er den gratis? søkte på market etter fancy widget, men fant det ikke...:(

jeg har funnet ut at ANDROID fjernet det fra market på grunn av det lignet på HTC sense. og det likte ikke HTC :thumbdown:

Jeg så etter denne. :(

Noen som har en lignende widget som er bygd opp på samme måte? Altså stor klokke med vær under.

Jeg finner ingen fin klokke/værapp å ha på forsiden. Nå er det bare rotete som du kan se her:

post-197670-1278981074,2407_thumb.png

Her er mine to andre sider også hvis folk er interesserte:

post-197670-1278982088,7087_thumb.png

post-197670-1278982125,6626_thumb.png

Hvilke widgets er det du bruker på de bildene?

Lenke til kommentar

Hvordan fjerner jeg de forhåndsinstallerte programmene? Jeg har rootet telefonen.

Titanium Backup har en funksjon som kan avinnstallere dem. Evt. kan du bruke adb shell, men det er hakket mer avansert og egentlig unødvendig når du kan bruke Titanium Backup.

Bare søk etter det på Marketplace ;)

DET er jo veldig spennende.. :D

Men jeg får den ikke til å virke??

Får ikke root-privilegier.... verifiser at din ROM har root og inkluderer BusyBox ??

Lenke til kommentar

For å få unyttige ikoner unna veien, så behøver man ikke roote telefonen. Det holder å trykke på lås_opp-tasten og velge ordne ikoner. Bare trykk en stund på ikonet du vil flytte og legg de langt bak i listen ved å dra de over til høyre.

For de fleste vil dette være helt OK løsning på problemet med søppel-apps.

Funker ikke hvis man bruker alternative Launchers ;)

Lenke til kommentar

Fancy Widget. :)

er den gratis? søkte på market etter fancy widget, men fant det ikke...:(

jeg har funnet ut at ANDROID fjernet det fra market på grunn av det lignet på HTC sense. og det likte ikke HTC :thumbdown:

Jeg så etter denne. :(

Noen som har en lignende widget som er bygd opp på samme måte? Altså stor klokke med vær under.

Jeg finner ingen fin klokke/værapp å ha på forsiden. Nå er det bare rotete som du kan se her:

post-197670-1278981074,2407_thumb.png

Her er mine to andre sider også hvis folk er interesserte:

post-197670-1278982088,7087_thumb.png

post-197670-1278982125,6626_thumb.png

Hvilke widgets er det du bruker på de bildene?

Det husker jeg faktisk ikke, det er ganske lenge sia jeg brukte dem, nå ser hjemmeskjermen min helt annerledes ut :p Men de var på Marked iallefall, såpass husker jeg.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Hvordan har det seg at jeg ikke får til å sende mms med Handcent sms? Får heller ikke lastet ned innkommende mms..

er bakgrunnsdata påslått?

Nei den har jeg da av..... Så den må vere på hele tiden dersom jeg skal bruke Handcent SMS til MMS ?

Lenke til kommentar

Er det mulig å tilbakestille root? tilbakestille hele telefonen til sånn som den var levert. må sende inn telefonen pga den ikke vil starte med simkort. og root ødelegger garantien?

Endret av staf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...