Flimzes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ikke når telefonen er i sovemodus nar noen ringer deg, da skrur den av skjermen. I tillegg til at skjermen ikke alltid registrerer trykkene umiddelbart. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ja det tar ofte 2-3-4 sekunder før den reagerer. Litt irriterende når du prøver å legge på, men også irriterende når du bare skal sjekke klokka raskt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den våkner til live på 1-2 sekunder på knappen for å aktivere skjermen, men det tar noen seknuder før man kan trykke på skjermen første gang etter det. Lenke til kommentar
Stimon02 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Hei. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Har en X10 Mini Pro og ønsker å få fjernet noen snarveienr som vg, dagbladet, facebook osv.... Men ikke f... om jeg får det til.... Hva er det som må til for å slette dette tøvet av snarveier?? (Har Telenor abb.) Endret 8. august 2010 av Stimon02 Lenke til kommentar
VillaFan! Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei, flere som har merket at det er veldig mange spill som ikke funker på denne? Er det på grunn av oppløsningen? Skulle ikke være så dårlig. Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Har en X10 Mini Pro og ønsker å få fjernet noen snarveienr som vg, dagbladet, facebook osv.... Men ikke f... om jeg får det til.... Hva er det som må til for å slette dette tøvet av snarveier?? (Har Telenor abb.) Du får ikke slettet disse, med mindre du rooter tlf. Snarveiene er lagt inn av tele / nettleverandør og eller tlf-produsent. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjøpte telefonen for full pris og slapp alle disse snareveiene. Yay me. Jeg fikk dog alle disse demo-spillene på telefonen som er helt unødvendige og nesten ubrukelige. Men de plager meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Stimon02 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Har en X10 Mini Pro og ønsker å få fjernet noen snarveienr som vg, dagbladet, facebook osv.... Men ikke f... om jeg får det til.... Hva er det som må til for å slette dette tøvet av snarveier?? (Har Telenor abb.) Du får ikke slettet disse, med mindre du rooter tlf. Snarveiene er lagt inn av tele / nettleverandør og eller tlf-produsent. Å hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Har en X10 Mini Pro og ønsker å få fjernet noen snarveienr som vg, dagbladet, facebook osv.... Men ikke f... om jeg får det til.... Hva er det som må til for å slette dette tøvet av snarveier?? (Har Telenor abb.) Du får ikke slettet disse, med mindre du rooter tlf. Snarveiene er lagt inn av tele / nettleverandør og eller tlf-produsent. Å hvordan gjør jeg det? Har lagt inn link på forrige side, men dette er noe du bør sette deg godt inn i. Det er ikke lovlig og det ødelegger garantien. Man kan også i verste fall ødelegge telefonen. Med mindre du har god tid og er lærelysten.... Du oppnår å bli superbruker på telefonen, kan blant annet få mulighet å laste ned betalingsapplikasjoner fra markedet. Du kan programmere om tlf pluss å legge til funksjonalitet og slette hva du vil...men plutselig har du slettet noe som du ikke skulle, og har en telefon som bare crasher. I tillegg til å klikke på linken på forrige side med nettleseren i telefonen din og laste ned, så må du: Du må gå på innstillinger--applikasjoner--utvikling-- og huke av for debug når usb er koblet til. Laste ned Titanium backup for å sikkerhetskopiere og slette det du ikke vil ha. Les på dette forumet: Min lenke Endret 9. august 2010 av Krulla Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er det ulovlig også nå? Sist jeg sjekket var det min telefon... 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, DU mente at denne telefonen var et dårlig valg for MITT bruk, og DU mente at det var en surfetelefon. Det er en surfetelefon på samme måte som at intel produserer spillskjermkort, du kan spille på dem, men det er langt fra eneste du kan gjøre med dem, og det er ikke slik de markedsføres. Du trenger tydeligvis å lese gjennom det som er skrevet en gang eller to. Jeg mente ikke noe om hva du bruker telefonen til. Jeg mente generelt ingenting om HVA folk bruker telefonen til. Det jeg mente noe om, var hvorfor folk kjøper seg en telefon som åpenbart er laget for nett, og deretter klager over at telefonen kobler seg til nett. Etter dette har det tydeligvis utartet seg litt. Du må gjerne svare på dette, men for min del er diskusjonen om akkurat dette over, og jeg kommer ikke til å svare på noe som helst som ikke angår å hjelpe noen med telefonen i denne tråden. Nafanua - Over og ut! Det var ingen som klaget over at den koblet seg til nett. De spurte hvordan man slo av datatrafikk. Et helt simpelt og legitimt spørsmål. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er det ulovlig også nå? Sist jeg sjekket var det min telefon... Klart det er lovlig å ha kontroll over egen telefon. Man kan til og med jailbreake iPhone i USA, helt lovlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er vel strengt tatt ikke ulovlig, nei. Men det bryter vel kanskje med garantien (har ikke satt meg inn i garantien til SE her, nei, derfor "kanskje"). Garanti er jo noe produsenten gir helt frivillig, og da er det jo klart at det er produsent som setter retningslinjene for garantien. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 "En garanti er bare gyldig hvis den gir deg rettigheter i tillegg til det som følger av loven. Det er viktig å vite at selgeren aldri kan begrense dine lovmessige rettigheter. Selv om garantitiden er ute, vil du kunne klage innenfor forbrukerkjøpslovens frister." Sitat forbrukerportalen. Apple tapte nettopp en sak i USA, og det er nå 100% legalt å jailbreake telefonen i USA. Hvilke regler som gjelder for Norge vet jeg ikke, men man har uansett reklamasjonsrett da. Lenke til kommentar
VillaFan! Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, flere som har merket at det er veldig mange spill som ikke funker på denne? Er det på grunn av oppløsningen? Skulle ikke være så dårlig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kanskje fordi den kjører android 1.6. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg har hatt x10 mini en mnd. tid ca og er midt imellom fornøyd og misfornøyd! Jeg opplever at den låser seg i opptill 5-10 sekunder før den kvikkner til igjen. Dette er veldig irriterende og jeg hadde ikke trodd dette om en såpass ny telefon. Jeg kommer heller ikke inn på nett med den utenom at det er trådløst nett rundt meg. Har lastet ned innstillinger for internett og mms, men det går bare ikke å komme på nett eller laste ned mms meldinger jeg får tilsendt. Dette er utrolig irriterende. Angående størrelsen så er jeg blitt vandt med den nå. Opplevde når jeg fikk den at den var altfor liten og ville bytte den inn igjen, men gav det ifra meg. Har nå kommet litt inn i telefonen og skjønner mer og mer av den. Dette var mine meninger om telefonen, men om noen har tips til hvordan jeg kommer på nett uten trådløst i nærheten og får lastet ned mms så hadde det vært flott Endret 10. august 2010 av tols Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det hjelper om du sier hvilken operatør du har, tols ... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har opplevd at den ikke skrur seg på? Når jeg trykker på knappen kjenner jeg den rister litt, men det kommer ikke opp noe bilde... Noen?? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har opplevd at den ikke skrur seg på? Når jeg trykker på knappen kjenner jeg den rister litt, men det kommer ikke opp noe bilde... Noen?? Bare når jeg lader mobilen igjen etter at batteriet er helt dødt. Da tar det opp til 10-15 minutter før jeg får lov å skru på telefonen igjen. Men er du sikker på at det ikke står "Sony Ericsson" veldig svakt på mobilen din etter at du har prøvd å skru den på? Det er mulig det tar litt tid også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå