Lindoniel Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Problemet til dere som klager på utsagnet er at dere bare vil forsvare deres eget kjøp. Finnes mange telefoner som er mer velegnet til en del av det nevnte enn det denne er. Du må gjerne komme med eksempler på telefoner som er bedre egnet, dog er jeg villig til å sette en rimelig stor sum på at du ikke klarer å finne det. Musikk + Ringing + SMS/MMS og ett par spill... God telefon; SE W995 f.eks. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) .. Endret 7. august 2010 av klxm Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Musikkavspilingen stanser opp så fort telefonen ikke brukes og skjermen skrur seg av. Hvordan unngår man det? Jeg har ikke opplevd det, har du endret noen instillinger for dette? Ja, hadde nok det gitt. Var satt på autokill i Taskmanager Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bare et tips til de som shopper minnekort utenlands. Ikke kjøp kort som er for lavt priset. Disse er ofte fake, med lavere kapasitet enn oppgitt. Mitt 32GB kort oppgis til 32GB, men har kun lagringsplass på 8GB. Skriver man inn over 8GB, så blir data korrupt... Ekte 32GB får man fra 100+ dollar på E-bay. Jeg krøp til korset og bestilte et nytt fra USA til 700kr. Tvilsomme ebayere fra Kina skal man ikke kjøpe billigkort fra... Lenke til kommentar
Tiipii Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 I følge facebooksiden til Zeam launcher er den bare tilgjengelig for Android versjon 2.x nå. Noen som vet om det går an å overføre fil fra min mini pro til pc og over til en venninnes mini pro slik at hun også får denne? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bare et tips til de som shopper minnekort utenlands. Ikke kjøp kort som er for lavt priset. Disse er ofte fake, med lavere kapasitet enn oppgitt. Mitt 32GB kort oppgis til 32GB, men har kun lagringsplass på 8GB. Skriver man inn over 8GB, så blir data korrupt... Ekte 32GB får man fra 100+ dollar på E-bay. Jeg krøp til korset og bestilte et nytt fra USA til 700kr. Tvilsomme ebayere fra Kina skal man ikke kjøpe billigkort fra... Minnekort er nå ikke dyrt i Norge, 16Gb til rundt 300,- Ville ikke gamblet på at de er ekte noen av de som er på Ebay, spiller ikke noe rolle om selgeren er fra USA heller, da de like gjerne kan dropshippe fra Kina. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Problemet til dere som klager på utsagnet er at dere bare vil forsvare deres eget kjøp. Finnes mange telefoner som er mer velegnet til en del av det nevnte enn det denne er. Du må gjerne komme med eksempler på telefoner som er bedre egnet, dog er jeg villig til å sette en rimelig stor sum på at du ikke klarer å finne det. Musikk + Ringing + SMS/MMS og ett par spill... God telefon; SE W995 f.eks. Bedritent operativsystem, som er komplett ubrukelig for surfing, verdiløs kalender, ikke fulltastatur, proprietært minnekort, proprietær ladeplugg/datakontakt, kraftig begrenset programutvalg, og nevnte jeg hvor stygg den er? Meneh, du kan jo prøve igjen, eller bare innse at utsagnet ditt var helt på trynet. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du følger tydeligvis ikke med, siden vi tidligere snakket om at x10 mini er en surfetelefon/bygget for å gå på internett. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Finnes det noe program til denne mobilen som kan la deg godta alle oppdateringer i fra Android Market? Jeg kan virkelig ikke fordra å sitte å godta en og en oppdatering. Dette kan da virkelig ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du følger tydeligvis ikke med, siden vi tidligere snakket om at x10 mini er en surfetelefon/bygget for å gå på internett. Nei, DU mente at denne telefonen var et dårlig valg for MITT bruk, og DU mente at det var en surfetelefon. Det er en surfetelefon på samme måte som at intel produserer spillskjermkort, du kan spille på dem, men det er langt fra eneste du kan gjøre med dem, og det er ikke slik de markedsføres. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Finnes det noe program til denne mobilen som kan la deg godta alle oppdateringer i fra Android Market?Jeg kan virkelig ikke fordra å sitte å godta en og en oppdatering.Dette kan da virkelig ikke være nødvendig. AppBrain fast web installer ? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er ikke så rart at sidetallet for dette emnet øker drastisk når det diskuteres om hvem som har rett og ikke når det hjelder hva denne telefonen "skal" brukes til Det er ikke sikkert folk synest det blir så innmari arti å spørre om ting de lurer på når man kan rekne med å få litt tåpelige svar....viss jeg lurer på hvordan jeg slår av 3G vil jeg gjerne ha til svar HVORDAN jeg nettopp slår av 3G, og ikke hvorfor jeg har kjøpt denne telefonen viss jeg ikke skal bruke internett på den etc etc etc...... Jeg er en av de som lurer på en god del når det gjelder både det ene og det andre med denne mobilen, og er ikke så interessert i å lese meg gjennom ørten sider med det jeg gjerne vil vere så vågal å kalle "uinteressant vas", og heller ikke interessert i å få spm om hvorfor jeg kjøpte denne telefonen dersom jeg spør om noe "du" kanskje ikke bruker telefonen til. Så ikke skyt de som ikke orker å lese seg gjennom 30 sider dersom de kanskje lurer bare på en liten ting... amen Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nei, DU mente at denne telefonen var et dårlig valg for MITT bruk, og DU mente at det var en surfetelefon. Det er en surfetelefon på samme måte som at intel produserer spillskjermkort, du kan spille på dem, men det er langt fra eneste du kan gjøre med dem, og det er ikke slik de markedsføres. Du trenger tydeligvis å lese gjennom det som er skrevet en gang eller to. Jeg mente ikke noe om hva du bruker telefonen til. Jeg mente generelt ingenting om HVA folk bruker telefonen til. Det jeg mente noe om, var hvorfor folk kjøper seg en telefon som åpenbart er laget for nett, og deretter klager over at telefonen kobler seg til nett. Etter dette har det tydeligvis utartet seg litt. Du må gjerne svare på dette, men for min del er diskusjonen om akkurat dette over, og jeg kommer ikke til å svare på noe som helst som ikke angår å hjelpe noen med telefonen i denne tråden. Nafanua - Over og ut! Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da er "one-click-root" til x10 mini et faktum Jeg har rootet nå og fått slettet systemapplikasjoner jeg ikke har bruk for og trial-versjoner av spill etc. Herlig!! Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bare et tips til de som shopper minnekort utenlands. Ikke kjøp kort som er for lavt priset. Disse er ofte fake, med lavere kapasitet enn oppgitt. Mitt 32GB kort oppgis til 32GB, men har kun lagringsplass på 8GB. Skriver man inn over 8GB, så blir data korrupt... Ekte 32GB får man fra 100+ dollar på E-bay. Jeg krøp til korset og bestilte et nytt fra USA til 700kr. Tvilsomme ebayere fra Kina skal man ikke kjøpe billigkort fra... Minnekort er nå ikke dyrt i Norge, 16Gb til rundt 300,- Ville ikke gamblet på at de er ekte noen av de som er på Ebay, spiller ikke noe rolle om selgeren er fra USA heller, da de like gjerne kan dropshippe fra Kina. Kjøpte minnekort på ebay 16GB, null stress å bruke det altså (i posten etter to dager også) Hmm 32GB? Kan man bruke så store kort på mini/mini pro? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da er "one-click-root" til x10 mini et faktum Jeg har rootet nå og fått slettet systemapplikasjoner jeg ikke har bruk for og trial-versjoner av spill etc. Herlig!! Oooh spennende.. Vil den funke på mini pro?? Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har minipro og det funket! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Minnekort er nå ikke dyrt i Norge, 16Gb til rundt 300,- Ville ikke gamblet på at de er ekte noen av de som er på Ebay, spiller ikke noe rolle om selgeren er fra USA heller, da de like gjerne kan dropshippe fra Kina. Kjøpte minnekort på ebay 16GB, null stress å bruke det altså (i posten etter to dager også) Hmm 32GB? Kan man bruke så store kort på mini/mini pro? X10 er bekreftet å fungere problemfritt med 32GB, så da regner jeg med at det går fint med mini også. Har du lagt inn mer enn 8GB på kortet ditt? Du vet ikke sikkert om du har et OK kort, før du har testet det... Man kan legge inn 32GB 'id' i et kort på 1GB Når det gjelder han fra USA, så har han en lang historie med 100% og han skriver spesifikt om problemene med fakes. 32GB er jo dyrere enn 2 * 16GB, så kan ikke sammenlignes direkte. Jeg vil ha maks kapasitet, slik at jeg får en god musikksamling og litt ledig plass. Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ja, spesiellt når man legger på. Men noen ganger bruker telefonen noen sekunder før touch sparker inn, og det kan være irriterende nok når man skal svare. Hvis tlf er i sovemodus når en mottar en samtale er det omtrent håpløst å få lagt på, fordi skjermen slår seg av før en får gjort det. Fant to apps som skal løse det problemet. Først må en laste ned apps center og så disconnect notifier Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg må erlig innrømme att jeg er litt sjokerte over alle som sliter med å legge på etter samtale med denne mobilen. Mobilen har en nærhetssensor som skrur mobilen av når du legger den til øret,og som slår den på igjen så godt som med en gang du tar den bort fra øret igjen. Jeg har ikke til dags dato hatt problem med og legge på en eneste gang. Mobilen lysner igjen med en gang jeg tar mobilen bort fra øra å i det jeg trykker så legger den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå