Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Telefoni og sms er primærområdene, for gjett hva, det er en telefon.

Helt utrolig.

Den har til og med et veldig godt tastatur, en veldig hendig størrelse, og et raskt operativsystem med alle mulighetene jeg ønsker.

Siden jeg bor i sverige, har jeg to telefoner, og denne er dedikert til det norske nummeret, sier seg selv at det ikke blir mye surfing på den.

 

Derimot spotify, gps, alarm, kamera, kalender, m.m. blir godt brukt. For ikke å snakke om at den antageligvis har den beste lydkvaliteten jeg har hørt fra noen telefon.

 

Det er lov til å tenke forbi sin egen, til tider korte, horisont. Det finnes andre som bruker telefonen annerledes enn deg. Og i dette tilfellet snakker vi om en telefon designet for å dekke alle behov, i en kompakt størrelse. Langt i fra noe nettbrett som du har villedet deg selv til å tro.

 

Hvorfor skulle jeg velge en telefon med et bedritent operativsystem (WM, SE's proprietære) bare fordi jeg ikke bruker internet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem i alle dager kjøper seg en slik telefon om det er det eneste du tenker å bruke den til?

 

Jeg kjøpte denne mobilen pga størrelsen og prisen. Surfing på en liten telefon er frustrerende, når man egentlig ønsker seg en 24"-skjerm. Derfor er det primært en walkman med 32GB minnekort og telefon. Men GPS og kamera er jo en super bonus å ta med. I tillegg er det noen nyttige applikasjoner som man finner etterhvert.

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at den antageligvis har den beste lydkvaliteten jeg har hørt fra noen telefon.

 

Snakker du da om ved avspilling av musikk/film eller vanlig ringing?

 

Har nemmlig fått beskjed fra et par stk jeg har ringt i det siste med dennet at de hører meg dårlig/dårligere enn de pleier når vi ringes - vet ikke hvor ille det er da jeg ikke har fått testet å lytte i "andre enden" enda... men om det ikke er en feil ved telefonens design (f.eks er det langt fra munn til mic på en slik liten dings... :) kan det jo være produksjonsfeil el.l. Derfor interessant å høre hvordan folk syntes talekvaliteten er ved ringing om noen her har hørt på i "andre enden" av en X10 Mini samtale?

Lenke til kommentar

Kan ikke folk få bruke telefonen til det dem vil, uansett hva den er lagd for, uten at andre sier: "Nei, har du kjøpt den. Tulling, skal jo ikke brukes til det du bruker den til. Kjøp deg en annen en."

 

Jeg har selv Desire, X10 Mini Pro, og Touch HD med windows.

 

HD'en er gpsen i bilen. SE X10 mini pro'en ser jeg på som musikkmobil og Desire som hovedmobil.

 

Hva jeg bruker de til og ikke bruker de til, er helt opp til meg, for en frihet :love:

Lenke til kommentar

Kan ikke folk få bruke telefonen til det dem vil, uansett hva den er lagd for, uten at andre sier: "Nei, har du kjøpt den. Tulling, skal jo ikke brukes til det du bruker den til. Kjøp deg en annen en."

 

Jeg har selv Desire, X10 Mini Pro, og Touch HD med windows.

 

HD'en er gpsen i bilen. SE X10 mini pro'en ser jeg på som musikkmobil og Desire som hovedmobil.

 

Hva jeg bruker de til og ikke bruker de til, er helt opp til meg, for en frihet :love:

 

Nei, jeg må bestemme hva folk bruker sin telefon til! Nei, poenget var at; skal du ikke surfe, så ikke kjøp deg en telefon som er ment for å gå på nett med, og begynn å klage på at det koster penger.

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at den antageligvis har den beste lydkvaliteten jeg har hørt fra noen telefon.

 

Snakker du da om ved avspilling av musikk/film eller vanlig ringing?

 

Har nemmlig fått beskjed fra et par stk jeg har ringt i det siste med dennet at de hører meg dårlig/dårligere enn de pleier når vi ringes - vet ikke hvor ille det er da jeg ikke har fått testet å lytte i "andre enden" enda... men om det ikke er en feil ved telefonens design (f.eks er det langt fra munn til mic på en slik liten dings... :) kan det jo være produksjonsfeil el.l. Derfor interessant å høre hvordan folk syntes talekvaliteten er ved ringing om noen her har hørt på i "andre enden" av en X10 Mini samtale?

 

Snakker primært om musikk/film, har ikke hatt noen klager på lydkvaliteten i den via telefoni heller.

 

Problemet til dere som klager på utsagnet er at dere bare vil forsvare deres eget kjøp. Finnes mange telefoner som er mer velegnet til en del av det nevnte enn det denne er.

 

Du må gjerne komme med eksempler på telefoner som er bedre egnet, dog er jeg villig til å sette en rimelig stor sum på at du ikke klarer å finne det.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Det har seg slik at telefonen ikke vil vise nummer når jeg får innkommende anrop. Har sjekket alt jeg kan tenke meg av innstillinger, og alt ser ut som om det fungerer. Dette skjer altså når hvem som helst ringer meg, så har ingenting med at de har blokkert sitt nummer.

 

Noen som har peiling på hva dette kan være, og hvordan jeg eventuellt får fikset det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...