Tåkelys Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Fant en klokke/værapp på marked. WF Clock Widget. Lastet den ned for to dager siden. Den er veldig bra. Endret 13. juli 2010 av DaWiEn Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Men den var ikke å finne på Market. Endret 13. juli 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har den på dataen. kan godt sende, om noen vil ha... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg fant den på nettet selv. Nå ser det mye bedre ut. Takk for tipset forresten Endret 13. juli 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hva bruker du, for å få sånn skjerm, med flere icon på? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) ADW tenker jeg. EDIT: Jeg hater å bruke touch når jeg skal svare når noen ringer, finnes det noen mulighet å aktivere slik at jeg kan bruke en av de fysiske knappene for å svare, det hadde vært langt raskere og mer effektivt (og så for å legge på) Endret 13. juli 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Det er ADW ja, den duger den vett. EDIT: Jeg hater å bruke touch når jeg skal svare når noen ringer, finnes det noen mulighet å aktivere slik at jeg kan bruke en av de fysiske knappene for å svare, det hadde vært langt raskere og mer effektivt (og så for å legge på) Og ja, ihvertfall når jeg skal legge på. Finnes det noen måte å fikse på dette, noen apps kanskje? Endret 13. juli 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, spesiellt når man legger på. Men noen ganger bruker telefonen noen sekunder før touch sparker inn, og det kan være irriterende nok når man skal svare. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvor anbefaler dere å kjøpe den? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kjøpte den på elkjøp for 2600kr. Veldig greit å få den i hånda med en gang. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjøpte den fra ellos.no for rundt kr 2500, jeg synes det var greit nok. Om det finnes noe billigere veit jeg ikke. Lenke til kommentar
oye Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Finnes det armbånd å få kjøpt til mini'en? Slik at en kan ta den med på joggetur som mp3-spiller? Lenke til kommentar
oye Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som har klart å fjerne spillet Edge som følger med? Eller f.eks. Roadsync? Ser ikke ut som disse er mulig å slette via settings og "manage applications". Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Får ikke det til nei. Men det er et av mine mindre problemer, det plager meg ikke akkurat. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg må bare spørre alle dere som bruker adw launcher... Har dere helt og holdent sletta SE sin orginale launcher? jeg kjører med begge innstallert da jeg bruker adw hjemme men se sin på jobb. Problemet er att jeg føler adw gjør mobilen noe tregere. Noen som er enige? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg fant den på nettet selv. Nå ser det mye bedre ut. Takk for tipset forresten okey. jeg har lastet ned denne widgeten. hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 er det mulig og bruke tlf som modem? isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg må bare spørre alle dere som bruker adw launcher... Har dere helt og holdent sletta SE sin orginale launcher? jeg kjører med begge innstallert da jeg bruker adw hjemme men se sin på jobb. Problemet er att jeg føler adw gjør mobilen noe tregere. Noen som er enige? Min telefon er ikke treg i det hele tatt, har sett lagging i et spill en gang noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå