Dario Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 heisann jeg tenker å kjøpe et 16GB micro sdhc kort til x10 mini pro, men lurer på om det er noe vits i å gå for de dyrere variantene 6MB\S osv til stivere priser? Takker for svar! Lenke til kommentar
Heyhåhaha Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Blir rimeligst å kjøpe den i Telenors nettbutikk med Super abn da kommer den på 1907,- og da får du også med WESC Oboe headset. Man må betale 1199,- pluss 59X12 totalt 1907,- og de tar bare 25,- i frakt også Er den låst når du får den ringer du Telenor og de gir deg opplåsningskoden med en gang slik at du kan bruke et billigere anb. Etter 12 mnd så sier du bare opp Super abn.. http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-E10ITELENOR.NOBO.aspx Stemmer dette? :o Har akkurat bestilt med FriHet som jeg allerede har fra før (får fra 0,- til 199,- i månedspris). Vil det lønne seg å gjøre sånn som du sa da? det stemmer ikke. nå er den billigere der. men det billigste er å kjøpe den hos lefdal/elkjøp med phone75. da får du den til 999 kr totalt Så får jeg opplåsningskoden gratis av telenor og setter i det gamle sim-kortet...? Er det sånn det fungerer?? Telenor tilbyr gratis opplåsingkode, ja. Ganske fair, fordi man binder seg jo med abonnement, og låst telefon blir jo dobbelt binding. Se her: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/index.jsp Jeg har gjort dette flere ganger. Ikke noe problem. Kontaktet Telenor, og så fikk jeg en mail med opplåsingskode og instrukser. Takk Lenke til kommentar
Tiipii Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er det noen som har peil på hvordan man kan få tilsendte visittkort over sms til å funke? Fikk akkurat et nummer jeg trengte, men det dukket opp i innboksen som en rekke tall og bokstaver og lar seg ikke automatisk lagre i telefonlisten. Bruker handcent, men sjekket også den "originale" meldingsinnboksen - funker ikke der heller... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Var i lefdal og der kunne man kjøpe telefonen til 1000kr inkludert 12mnd abb fra telenor. Kan du linke til det fra nettbutikken deres? Eller er det kun i butikken? :s Butikken, søsteren min kjøpte den igår. Fikk reklame i posten også. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) @ Reiland93: Bare hyggelig! Lykke til! Endret 4. juli 2010 av CellularDude Fjernet litt unødvendig quotes. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Oppigjennom årene har jeg hatt mange mobiler men jeg må nok innrømme att Xperia x10 mini pro er den mobilen som har fassinert meg mest. Har nok aldri før vært SÅ fornøyd med de nye mobilene mine som jeg er med denne. Ikke en gang med X1 som jeg mener er den nest beste telefonen jeg har hatt nå. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Føler akkurat det samme som deg DjDarkDragon. Jeg har hatt Galaxy S, Desire, Legend og diverse andre toppmodeller de siste månedene, allikevel er det X10 mini pro som helt klart er det ypperste jeg har hatt til nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Føler nøyaktig det samme, og har tidligere hatt nokia n95 og t610 som begge var toppmodeller i sin tid. EDIT: Men jeg finner mange mange flere pakker på androlib http://www.androlib.com enn jeg finner i market på telefonen, noen andre som har opplevd det samme? Endret 4. juli 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Eneste jeg ikke likte var launcheren til Sony Ericsson, så jeg har installert ADW som passer mitt bruk perfekt. Jobbkalender og diverse har jeg på skjerm 2, også har jeg litt "underholdning" på skjerm 3. Bruker bare 3 skjermer for øyeblikket. Det er nok mye du ikke finner i market pga skjermoppløsningen, samt at vi bare har Android 1.6. Noen ganger fungerer det faktisk å finne APK'en og legge denne inn selv. Har noen småting på min som funker, selv om telefonen ikke er offisielt støttet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Installerte denne ADW-launcheren, men hvor finner jeg den når den er ferdig lastet ned? Endret 4. juli 2010 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 er det noen steder man kan se hvilkne android programmer man kan laste ned til denne? ble litt skuffet når jeg så at det var "begrenset" Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 [/code]9']er det noen steder man kan se hvilkne android programmer man kan laste ned til denne? ble litt skuffet når jeg så at det var "begrenset" Det er bedre og ha begrenset utvalg en masse bugs på appene. Hvis du skal ha mange apps så kan du kjøpe deg en PC eller en HTC. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 noen som kan si noe om qwerty tastaturet til pro versjonen? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 noen som kan si noe om qwerty tastaturet til pro versjonen? Deilig........ Bruker det dagen lang. Men det er litt lite som man må forvente seg av en mini telefon ;-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 noen som kan si noe om qwerty tastaturet til pro versjonen? Det er knallbra. Ikke like godt som på en BlackBerry, men langt bedre enn jeg forventet. Det er veldig responsivt og knappene er ikke for harde. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg blir glad av å bruke det, det er veldig bra, og trykker så og si aldri feil. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Trykk på hjemknappen. Thanks snasne greier:P ble jo mye bedre med ADW-launcheren Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skiftet til ADW jeg også, utrolig deilig interface, det eneste jeg er misfornøyd med så langt er at man ikke kan ha noen bakgrund i program-listen, det er bare sort bak programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå