Kranjcar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ser at det har kommet iallfall to nye smaker nå, banansplitt og kanel/grønt eple/villbringebær. Men hvor får man tak i dem? Har ikke sett dem noen steder her jeg bor hittil, i alle fall. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 skulle vært rart om de bare solgte de på spesielle steder.. kommer nok til din daglige butikk skal du se =) Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den sjokolade-milkshaken har endelig, etter mange års venting kommet på markedet i 1.0 liters (mengden er på 0,75 l eller 1 l ristet) kartonger, men de har fått så små hylleplass og resultatet av det er nettopp at det alltid er utsolgt. Håper Kiwi snart tar hintet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Banansplitten har de på de fleste velassorerte dagligvarebutikker, men dem med eple, kanel og villbringebær får man kun på videregående skoler, og evt. høyskoler og universitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Banansplitt bare på Coop :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Banansplitten har de på de fleste velassorerte dagligvarebutikker, men dem med eple, kanel og villbringebær får man kun på videregående skoler, og evt. høyskoler og universitet. Den med eplesmak smaker jo helt for jævlig uansett! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Den grønne nye litagoen er noe av det værste jeg har smakt... Minner meg om smaken man får på melka fra rosa o'boy pulver... fysj Banansplitten har de på de fleste velassorerte dagligvarebutikker, men dem med eple, kanel og villbringebær får man kun på videregående skoler, og evt. høyskoler og universitet. Okei? De selger den grønne på 7/11 borti gata fra her. Endret 31. mai 2010 av J-Core Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Okei, daså. Mener bare å huske at Litago kom med en ny smak pr. halvår, altså høst og vår som var beregnet på skoler etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå