Gå til innhold

Spill sider på internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørst hva du mener med spillesider.... er det omtaler du er på jakt etter eller er det koder eller salg av spill ? osv...

Veldig bra = 8) bra = :) Dårleg = :( Elendig = :x

www.gamer.no 8)

www.gamereactor.dk 8)

www.itavisen.no :) Treige med oppdateringer ( der er ikke bare spill. )

www.eurogamer.net :( Rotete side men mykje bra stoff, den var betre før.

www.cdcovers.cc 8) Her finner du cover til alle spill, video, dvd, musikk+++

www.dvdstrax.com 8) salg av spill (må vere over 18 år for og bestille)

www.gamesmix.com :) neste like dyrt som i butikken viss du rekner med porto.

Lenke til kommentar

Jeg kunne listet opp mange gode, blant annet to andre som jeg mener er best (bortsett fra Gamer.no, da), jeg føler med Gamer.no jeg. Som TST sa i denne tråden:

Hm. Hvis dere drev en matbutikk dere bruker mye tid på å gjøre bra, og noen gikk inn i butikken og hang opp en plakat hvor de reklamerer for andre matbutikker i nærheten som enten er bedre eller dårligere, ville dere likt det? Noe av det samme føler jeg overfor denne tråden. Jeg syns slike tråder er en uting.

Jeg kan forstå at dere fra utsiden kanskje ikke føler det på samme måte, men jeg håper likevel dere har en smule forståelse for at jeg stenger denne. Det er litt surt å se folk bare liste opp konkurrerende siter på vårt eget forum, gjerne siter de har laget selv, for å benytte sjansen til å skape litt ekstra PR rundt nettstedet sitt.[/url]

Lenke til kommentar
Jeg kunne listet opp mange gode, blant annet to andre som jeg mener er best (bortsett fra Gamer.no, da), jeg føler med Gamer.no jeg. Som TST sa i denne tråden:

Hm. Hvis dere drev en matbutikk dere bruker mye tid på å gjøre bra, og noen gikk inn i butikken og hang opp en plakat hvor de reklamerer for andre matbutikker i nærheten som enten er bedre eller dårligere, ville dere likt det? Noe av det samme føler jeg overfor denne tråden. Jeg syns slike tråder er en uting.  

Jeg kan forstå at dere fra utsiden kanskje ikke føler det på samme måte, men jeg håper likevel dere har en smule forståelse for at jeg stenger denne. Det er litt surt å se folk bare liste opp konkurrerende siter på vårt eget forum, gjerne siter de har laget selv, for å benytte sjansen til å skape litt ekstra PR rundt nettstedet sitt.[/url]

Hvorfor kan ikke folk ta et hint? :grumpy: Jeg svarte på den forrige tråden, men det som TST sa var faktisk ganske logisk, skjønner ikke helt hvorfor dere spør, gamer.no er faktisk norges beste gaming-portal, og den burde holde i lange baner...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...