Gjest Southandwest Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ey.. jeg leser aktivt på forumet og har altid hatt lyst til å legge ut om min situasjon men føler sakane jeg tar opp blir for sinsjuke og at jeg ikke klarer å uttryke meg som jeg vil, men i dag gir jeg faen for tankene beveger seg sterkt mot selvlaga dødsulykke.. Jeg er gal bare så det er sagt.. Jeg har psykopatiske trekk og for tiden sliter jeg med heftige depresjoner og angst, press mot brystet og et tankemønster som jeg ikke ville unne min verste fiende.. Jeg mishandla dyr når jeg var liten, også noen venner som var svakere en meg vil ikke si at jeg mishandla dem men behandla dem ikke altid så bra.. veldig pervers av meg, husker jeg drev og tulla med søskenbarna mine med kyssing og sånn når fra jeg var ganske så liten.. og skriver dette her brenner så intenst at jeg kunne like så godt ha kasta meg ut fra en klippe as we speak.. jeg er splita i to, jeg har en personlighet som liker å ha det gøy og feste og drive me skating men så har jeg en sinsjuk en som analyserer finner feil ved folk, tenker inn og ut er pervers er gal, har psykopatiske trekk.. jeg har empati da og jeg klarer og styre meg og de siste årene har jeg aldri gjort noe vondt mot noen.. men disse tingene gnager inni meg.. jeg har også drevet med dop og nærmet meg psykoser som i ettertid har ført til en heftig depresjon som jeg sliter med nå.. snakker med fastlege men føler ikke jeg får så mye ut av det, anti dep kan egentlig bare gå og legge seg.. jeg vil drikke meg full og ta valium, jeg gir så faen i konsenkvenser.. jeg er gal rett og slett, og ikke sånn kul gal jeg er et forferdelig menneske inni meg.. eg gir faen i alle og alt og for tiden klarer jeg såvidt og holde på de gode vennene jeg har hatt.. jeg blir fort lei når folk snakker og tenker inni meg, holdt kjeft til og med om mine egne kompiser.. jeg føler jeg har et udyr inni meg som bare vil fucke ting opp.. at jeg skal leve videre med disse FUCKINGS analyseringene og psykopatiske trekkene klarer jeg desvere ikke.. uansett situasjon tenker jeg negativt innerst inne.. jeg elsker og danse og le og ha det gøy, men jeg blir stoppa.. Hva en jeg gjør så er det en indre stemme som prøver å ødelegge, spesielt når jeg er glad.. hva i innerste helvete skal jeg gjøre.. det er vel sånne som meg som blir serie mordere, sjuke folk.. jeg smaker litt på helvete hver dag, det smaker ikke godt Lenke til kommentar
nnys Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Kan du ikke lage en bruker og sende meg PM? Jeg finner dette svært interessant, og det rundt psykopati. Hvis du er interessert i å snakke om dette, så kan du jo sende meg PM? Mye jeg skulle skrivd nå, men det er ork. Dessuten har jeg vært utsatt/offeret for en med flere psykopatiske trekk, eller dyssosiale personlighetsstrekk som man skal si i daq, og ikke psykopat(i). Endret 27. mai 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Folks meninger om dyremishanling har vi mange og gode tråder om andre steder på forumet. Denne tråden er ikke plassen for den diskusjonen. En rekke poster trakk tråden av sporet og er derfor slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå