Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med en jente for rundt 2 uker siden når jeg var ute. Jeg var på vei til fest, og hadde ikke drukket noe. Det ble litt frem og tilbake, men det endte med at begge dro hjem. Jeg følte egentlig vi ble ganske kjent på den korte tiden vi snakket. Dagen etter snakket jeg mer med henne over MSN, og jeg fant ut at vi hadde skikkelig mye til felles. Senere i tid, har vi begynt å sende meldinger (jeg alltid initiativ først) men hun forsetter samtalen og sender hjerter og det hele, så jeg tror ikke det har noe å si (altså at jeg ikke maser/er innpåsliten)

Det som egentlig frustrerer meg litt er at hun ikke kan ha øyekontakt med meg, OVERHODE! hun ser bare vekk med en gang. kan dette bety at hun er sjenert? Jeg mener, hadde vi vært venner hadde hun i det minste klart å se meg i øynene?

Anyways, jeg har snakket med henne om å gå ut sammen på fest på fredag (bare oss 2) og det virket hun interessert i, og hvis det ikke skjedde noe så kunne vi eventuellt finne på noe annet (jeg tenkte f.eks kino eller lignende)og hun sa hun ble sikkert med, og at vi eventuellt skulle komme tilbake til det imorgen. (torsdag)

Nå er spørsmålet mitt om det er realistisk/sannsynlig at hun liker meg? Jeg er litt usikker i-og-med at det er alltid jeg som begynner. Det kan jo være hun bare er veldig hyggelig meg meg, og ikke tør og si ifra om at jeg maser?

Takker på forhånd for eventuelle kommentarer, tilbakemeldinger og teorier :)

Endret av Masekopp-27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er realistisk at hun liker deg. Hun sender deg hjerter, og det eneste som holder dere tilbake er at dere feiger ut på eskaleringa.

Ikke overanalysér det her eller vær redd for å miste henne, det er oppskriften på at det skal gå i dass.

Lenke til kommentar

Forsåvidt, men personlig har jeg ikke noe problem med å snakke med henne face-to-face. Går jeg forbi henne i gangen da klarer hun ikke ha øyekontakt, det virker liksom som om det er flaut for henne. Da blir det litt dumt å begynne en samtale, hvis hun virker flau eller sjenert.

Noen ideer til hvordan jeg kan finne ut om hun er interessert, egentlig?

Endret av Masekopp-27
Lenke til kommentar

Haha, tror hun er interessert i deg. Dama mi var hvertfall sånn når vi drev på, hun klarte på ingen mulig måte å se på meg når vi gikk forbi hverandre i gangen og ignorerte meg. Men vi er sammen den dag i dag, og virker på meg som om noen jenter syns det er flaut å møte blikket fordi de liker personen godt. Kjør på!

Lenke til kommentar
Gjest anonym

Jeg kan som jente bekrefte at det at hun ikke greier å holde øynekontakt med deg kan være et tegn på en viss interesse. :whistle:

Guttevenner kan jeg fint gå bort å prate til og se dem i øyene som bare det. Men når det kommer til gutten jeg liker så VIL jeg så gjerne få til en lang blikkontakt, men når han ser på meg og jeg har sjansen backer jeg ut og har bare mest lyst å løpe vekk. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest penny

uten tvil - klarer hun ikke se deg i øynene er hun dritforelsket - eller har hun gjort noe utilgivelig stygt mot deg og klarer pga dett ikke se på deg. men tror mest det første. du må bare ta initiativet og prate med henne, hun digger deg!

Lenke til kommentar

Du tenker for mye. Men selvsagt er hun interessert viss hun har sagt ja til å gå ut med deg, og det med blikk-kontakten (personlig synes jeg det er mer sexy med et blikk og et stort smil tilbake, men la gå). Bare play it cool, og ikke tenk så mye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...