Firkløver Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei, jeg har en Xbox 360 PRO som jeg så gjerne vill bytte mot en PS3. Jeg har 10 spill. SPILL: Skate Superman Returns Tabel Tennis Gears Of War 2 The Orange Box Kung Fu Panda Call of Duty 4 GTA 4 Battlefield: Bad Company Crackdown Spillene er ganske så gamle ja. GRUNN: Fordi orker ikke og betale 50 kroner i månden for og spille online. + Bluray spiller. Tror dere jeg vil få byttet dette mot en Playstation 3? Jeg driter i om det bare følger med 2 eller 3 spill, bare jeg får selve konsollen. Takk. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 er jo bare å høre med de.. eneste jeg har hørt om er at det går ann å bytte inn ps3 60/80gb mot en ps3 250gb slim for 1000,- Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Du vil nok ganske sikkert ikke få en PS3 uten noe ekstra mellomlegg for dette, om du selger det privat kan du sikkert være heldig og tjene nok til å få kjøpt en, du burde nok heller satse på det Lenke til kommentar
Firkløver Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Kk, tror jeg beholder den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå