Gå til innhold

hvor kan man kjøpe 10 -12" berøringsskjerm


lilfire

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en berøringskjerm som er mellom 10" og 12". Ønsker helst at den er capacitive. har funnet en 12" hos Dustin, men denne er ikke capacitive. Søkte litt på nettet og kom over denne siden. Har ikke undersøkt om de sender til norge, men synes prisene der var litt vel stive. Kommer på 5,5k før toll, noe som egentlig er uaktuelt!

 

Så jeg lurer på om noen vet om en butikk som selger capacitive berøringskjermer til en fornuftig penge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er jo privat selgere på ebay, så det er helt forskjellig. noen ting har auksjon, noen har gratis frakt og noen sender ikke engang til norge.. porto blir det vel uansett siden grensen er på 200 (tror jeg). men vær forsiktig når du handler der. se på karakteren til selgeren osv. finn ut mest mulig om personen som selger før du kjøper noe.

lykke til =)

Lenke til kommentar

@meeg

ja har sett på denne, men så langt jeg forstår så er den ikke capasitve. Men med tanke på at 12" på dustin er billigerer og større tror jeg at jeg heller går for den dustin har.

 

 

Som jeg nevte i forrige post tror jeg det vil være bedre og ha en egen tablet til mitt formål. har søkt litt på ebay og google men finner ingen ting med capasitve skjerm. så langt ser denne best ut. noen som har noen erfaringer med den? Eller vet om noe tilsvarende?

Lenke til kommentar

@meeg

ja har sett på denne, men så langt jeg forstår så er den ikke capasitve. Men med tanke på at 12" på dustin er billigerer og større tror jeg at jeg heller går for den dustin har.

 

 

Som jeg nevte i forrige post tror jeg det vil være bedre og ha en egen tablet til mitt formål. har søkt litt på ebay og google men finner ingen ting med capasitve skjerm. så langt ser denne best ut. noen som har noen erfaringer med den? Eller vet om noe tilsvarende?

Den har også resistiv skjerm.

 

Ipad har kapasitiv skjerm.

 

Hvorfor så desperat etter en kapasitiv skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...