Toppris Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 1: Dere møtes på fest 2: Dere drar sammen på Nachspiel 3: Dere låser dere inne på dassen og snakker sammen Etter dette vil jo jeg si at dere er i hvert fall venner. Så kommer det underlige 4: Hun sender deg SMSer (leser dette som at hun sendte den første meldingen) 5: Du er snill og kjører hun rundt 6: Hun sier DU er ekkel fordi DU sender meldinger til henne? Kræsjer med 4, syntes jeg. Dere kjenner hverandre såvidt? Er tydeligvis at hun ikke husker 1, 2 og 3 da. Spørsmålet jeg syntes du burde stille deg, er om du har lyst å gå for en "går-for-alle"-type jente, som kliner med andre gutter på en fest du inviterte henne til. Tenker du fikk et muligens feil, men et positivt førsteinntrykk av henne, og så ble hun helt bitch. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ikke la deg bli brukt no mer, dropp a! Når ho gjør sånne ting fortjener ho ikke deg som virker snill. Get over her! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Spør henne litt hvordan forhold dere har for eksempel(halvvenn, venn, mer?). Men hun virket ikke noe grei når hu kaller deg ekkel ute i offentligheten uten grunn, og etterpå later som det ikke har skjedd. Virket som hun var veldig frem og tilbake. Ville snakket om det med henne og vurdert det videre etter responsen. Endret 28. mai 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 ^ | (små)drita jenter som skriker ut random ting på byen er vel ikke noe man må ta 100% seriøst. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Har hatt veldig lite kontakt med henne i det siste. Eller det vil si framtil forige lørdag. Jeg var i Mo i Rana på biltreff. Var der med to kompiser. På lørdagskveldbegynte vi som alle andre og drikke og more oss. Plutselig skrev hun sms tilmeg: Hun: Heia Hva driver du med?Jeg: Hei Er i Mo i Rana <3 Hun: Hehe.. Fylla med andre ord? Kjeder meg. Alle vennene mine drikker.Skulle være med *insert name*, men han gidda plutselig ikke. Men *insert name*kommer for å være med meg, vis ikke han og driter i meg Blir faen slapp Jeg: Skulle holdt deg med selvskap jeg <3 ;* Hun: Du er god, du ;* <3 Jeg: Du og ;* ;* Hun: hehe Jeg: Kanskje vi kan være i lag neste helg... Hun: Kan jeg nok kanskje Jeg: Da har vi en date Hun: jepp Jeg: ser fram til det Litt senere spør hun meg om jeg vil komme å se henne spille fotballkamp.Siden jeg var en ca 9 timers biltur hjemmefra ville jeg ikke nå det. Hun gautrykk for at det var dumt. Må nevnes at jeg var veldig full mens jeg skreivmed henne. Neste dag skriver vi mye med hverandre, uten at jeg gidder gå noeinn på det her og nå Men hun ville i alle fall være i lag med meg. I går skriver hun og til meg: Hun: Kan vi kjøre til Finland på søndag? Jeg: Jaja, klart Hun: Herlig *Et min senere* Hun: Faen. Skal i barnedåp da. Så kan ikke Glemte den Så… Hva skal jeg gjøre? Hun viser jo interesse? Skal jeg drite i henne somdere sa først? Skal jeg gå ut fra at vi faktisk har en "date" til helga? Hva gjør jeg? Endret 17. juni 2010 av JFM Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg foreslår du leser mitt innlegg igjen (toppen av side 2), og så gjør jeg en 180 her og sier følgende: Drit i hva vi mener. Enten har du lyst på henne, og tar en sjanse på hun, eller så gjør du det ikke, og kan muligens gå glipp av noe supert, eller noe som kan være waste of time. Uansett får du litt erfaring, og erfaring er nesten alltid godt. Liker du hun? Gå for henne. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Vi skulle egentlig møtes i dag etter hun var ferdig på jobb kl 19. Rundt en halv time senere sa hun at hun skulle dusje "og sånt", før vi skulle møtes. Men ca en time etter det så lurer hun på om jeg er hjemme i uka (jeg er normalt bare hjemme i helgene). Jeg er selvfølgelig ikke det. Hun skriver så at hun er så trøtt og har sovet lite i det siste. Hun avslutter så med "Sorry. Lover at jeg ikke skal love ting jeg ikke vet om jeg kan holde " Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Personlig erfaring sier: "Løp!" Jeg er seriøs. Jeg har opplevd en jente som har oppført seg likt. På den ene side veldig grei og kan nesten virke interessert, men på den andre siden totalt fucked. Du har dårlige forutsetninger. Som du selv sier har du lite erfaring med jenter. Gutter med lite erfaring er de letteste å utnytte og letteste å bruke. De ser seg lettere blind og har ikke erfaringen til å se faresignalene. Hun har alltid en unnskyldning for å ikke være med deg, de gangene hun har vært med deg har det stort sett endt med at du gjør henne tjenester. Tror du at et forhold starter slik? Sorry mac, men sannsynligvis er du for hun bare en veldig god person å ha når hun trenger noe. Du har fra første stund vært dumsnill, og dette har hun utnyttet. Les det du selv har skrevet tidligere i tråden og spør deg selv om det er sannsynlig at hun vil noe annet med deg. Jeg skjønner at som fersking på damefronten, så er det veldig vanskelig å droppe noe slikt som dette, jeg snakker av erfaring. Men etter å ha blitt brent selv, så er dette noe som ville skremt meg vekk for lengst. Det finnes omtrent 3 mrd hunnkjønn her i verden, ingen grunn til at du skal satse på denne. For å understreke: Interessen hun viser, trenger ikke være reell. Det kan være for å holde deg interessert slik at hun fortsatt kan bruke deg, eller det kan være hun leker med deg for å styrke egoet sitt. Uansett, bruk hjernen for det den er verdt, følelsene er følelser, og de er ikke alltid logiske. Endret 19. juni 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Wow.. Dette var et stort mess. Begge dere er unge og fylla der og da. Du får velge selv om du gjør neste trekk. For å være ærlig, slik du beksriver sittuasjonen så ser jeg at det aldri kommer til å bli et forhold. Ikke tenk så mye på det. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det dumt å spørre veninna hennnes om hun tror jenta er interessert? -> Trådstarter<- Ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå