Kvisten Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvis jeg har bank-kortet i samme mobilveske som mobilen - feks "Krusell Flexi". Kan jeg risikere at telefonen eller magnetlåsen tar knekken på kortet ? Noen som har hørt on slikt ? Endret 26. mai 2010 av Kvisten Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Min HTC Touch Pro 2 ødela VISA'n min, fant ut når jeg kom til en betalingsmaskin uten chip =\ Så ja. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Veldig vanlig at magneten på låser som er på vesker, futteraler o.l. tar knekken på magnetstripen på bankkort ja. I tillegg kan det skje at magneten i høytalleren i telefonen ødelegger kortet. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Takker for klare og inforamtive svar. Så et tillegspørsmål i samme gate--: Har hørt at magnetlåsen på mobilvesken kan skade mobiltelefonen ? Noen som har hørt/erfart dette ? Ville jo være litt pussig i såfall - selges jo "drøssevis" med vesker med magnetlås--- Endret 27. mai 2010 av Kvisten Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Min som fulgte med har ikke gjort noe skade til nå. Brukt den 1 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå