Gå til innhold

noen med erfaring på kre-alkalyn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

mine erfaringer: MYE mer kviser! sluttet etter halv boks pga fikk så mye kviser

men du får fine blodårer av det(A)

Jaha.. fine blodårer sier du?

vet ikke hva folk syns er fint jeg, da.

men jeg fikk hvertfall mer synlige/tydelige blodårer av det :cool:

det har seg jo sånt at når man løfter, strømmer det mye blod til musklene.. og Kre-Alkyn "øker" denne strømmen på en måte?

jaja, jeg merket vertfall blodåren over bicepsen (til og bli tydelig) som jeg altid har ønsket meg :love:

15 år

181 høy

79KG

Endret av Aksel114
Lenke til kommentar

På ingen måter. Vet du hva hensikten til krea-alkalyn eller andre produkter som er basert på Kreatin Monohydrat er? Men selfølgelig er det enklere å tro at et vinduer-dunder middel gjor at blodårene kom fram enn trening.

Krea-Alkalyn er et produkt som sier at de har klart å gjøre Kreatin Monohydrate om til et ph-stabilt kreatin, som skal tåle sur PH. Mens som det sies så blir Kreatin Monohydrate ødelagt når det kommer opp i et surt miljø. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro på, fordi noen studier sier at det er veldig stabilt andre sier at det ikke er stabilt.

Så derfor vil jeg tro at Kreatin Monohydrat fortsatt er best.. Tithet - https://www.tn.no/drivkraft/artikler/kreatin-monohydrat-fortsatt-best

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

etter alt jeg har forstått, er hensikten med disse produktene og øke energien i musklene. som fører til tyngre løft / hardere treningsøkter. som IGJEN fører til økt muskelbygging/styrke.. noe som vil føre til mer markerte blodårer / mer blod til musklene..? :thumbup:

eller tar jeg helt feil nå? :blush:

Lenke til kommentar

etter alt jeg har forstått, er hensikten med disse produktene og øke energien i musklene. som fører til tyngre løft / hardere treningsøkter. som IGJEN fører til økt muskelbygging/styrke.. noe som vil føre til mer markerte blodårer / mer blod til musklene..? :thumbup:

eller tar jeg helt feil nå? :blush:

Du tar ikke feil. Men det er bare dumt å si at du får fine blodårene på grunn av kre-alkalyn der det har så liten effekt på styrke. Det hjelper deg sikkert på å klare de 1-2 reps mer på det siste settet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Min erfaring er at dette ikke virker i det hele tatt.

Det er bare et oppskrytt tilskudd som ikke virker som det skal.

Det høres fint ut på papiret, men det er alt.

Når folk kommer med så utrolig spesifikke beskrivelser som hvordan det fraktes ut i blodbanen, kommuniserer med andre celler og blir venner med naboen deres, er det som regel for godt til å være sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...