cakefun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) heisann lurer på om noen kan si om komplett blir rammet av den pågående streiken som pågår i transportbransjen har akkurat bestillt et 5870 og noe ram derfra så det sto noe om det da jeg sjekket ut men skjønte ikke helt om varer som sendes ut fra komplett til kunder nå blir rammet av dette. må jeg belage meg på å vente lenger enn normalt? Endret 26. mai 2010 av cakefun Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er dette en kunngjøring eller et spørsmål? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 posten går som normalt ved unntak av et fåtall terminaler delt med bring, rimelig sikker på at komplett ville opplyst om det på siden ble deres pakker rammet. Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 sorry hvis det ble litt uklart det er/var et spørsmål Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ifølge kassadama i min lokale matbutikk (tilbyr en slags posttjenste) så forsto jeg det som at kunder med "MyPack" som leveringsmåte ikke få varene sine med det første, pga streik med Tollpost Globe. Endret 3. juni 2010 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå