Gå til innhold

Spørsmål ang RDR

Anbefalte innlegg

Jeg har spesial edition av Red Dead Redemption. Men finner ikke ekstra tingene mine i spillet, har tastet inn kode, osv... Ser tingene på menyen..

Og en annen ting, når jeg starter spillet så kommer jeg jo på hovedmenyen. Men når jeg sitter å spiller, hvordan kommer jeg da tilbake til hovedmeny?? Og hvordan avslutter jeg egentlig spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hesten du får må du velge den i "Satchel" -> "Kit". Det er en liten papirlapp med tre stjerner. Trykk på den, så får du den nye hesten din. Hvis hesten din dør senere, så gjør du bare det samme en gang til.

Assassins outfit finner du i "Outfits", og må låses opp ingame ved å fullføre forskjellige oppdrag og "challenges".

Når det kommer til soundtracket aner jeg ikke. Jeg vet at ved enkelt tilfeller så spilles det musikk som skiller seg ut fra resten av bakgrunnsmusikken, så jeg tror det kan være disse du låser opp.

Såvidt jeg vet går det ikke ann å gå helt ut i hovedmenyen etter å ha startet spillet.

Når du er sikker på at spillet har lagret, så kan du bare hoppe ut på dashbordet, eller skru av konsollen.

Lenke til kommentar

Så den limited edition pistolen er den jeg begynner med.. Er det mulig å miste den underveis??

På coveret så står det jo "The golen guns weapon pack" Er det bare en pistol? Trudde den skulle hete gold eller noe jeg?

Hva heter egentlig den spesial gunneren??

Og "The deadly assassin outfit", der MÅ jeg gjøre det som står i kolonna til høyre for å få den?

Lenke til kommentar

Om pistolen og/eller riflen er gullfarget er det Golden Gun. Du trenger ikke gjøre noe spesielt for å få dem.

Ja, du må gjøre alt i listen for å få Deadly Assassin-kostymet. I tillegg kan du melde deg inn i Rockstars Social Club (via menyen) og få enda et kostyme. Dette får du når du har logget deg inn i SC og lagret spillet et sted.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på er, igår gjorde jeg et oppdrag. Da oppdraget var ferdig, så er det godt mulig spillet lagrer seg.. Men ihvertfall, jeg plukket så opp endel penger ifra div folk. og når jeg kom inn til "byen" igjen, så ble jeg skutt.. Begynte da igjen i mitt "safehus" eller hva det kalles, og da hadde det forsvunnet endel... Hva har skjedd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...