Gå til innhold

Synes du layouten på klan siden ser kul ut?  

4 stemmer

1. 1. Synes du layouten ser kul ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå. skal vi heller ikke snakke på skype? Ingen er jo innpå den hjemmesida!!! Så allt jeg har skrevet må vist her??

Nå spiller jeg på forskjellige saver. Så jeg speler mest på killing_for_me og når jeg speler med clanen så spiller jeg på WeQs_kill_for_me

X'nellia. Clanen som ikkje eksistera lenger..

HVorfor skriver alle nynorsk og ikke bokmål?? Fårstår nesten ikke en drit av nynorsken.

Lenke til kommentar

Nå. skal vi heller ikke snakke på skype? Ingen er jo innpå den hjemmesida!!! Så allt jeg har skrevet må vist her??

Nå spiller jeg på forskjellige saver. Så jeg speler mest på killing_for_me og når jeg speler med clanen så spiller jeg på WeQs_kill_for_me

HVorfor skriver alle nynorsk og ikke bokmål?? Fårstår nesten ikke en drit av nynorsken.

Du som ikkje kan norsk. Norsk er nynorsk, bokmål er dansk.

Lenke til kommentar

Du som ikkje kan norsk. Norsk er nynorsk, bokmål er dansk.

Den ene regelen her på forumet er jo att vi aldri skal skrive nynorsk. Nynorsk=svensk. Norsk=Bokmål.

Lenke til kommentar

Vi har to offisielle skriftspråk i Norge, nynorsk og bokmål. Hva man bruker er valgfritt. Dessuten står det også dette i forumets retningslinjer;

"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt."

Og enda en gang, nynorsk og bokmål er begge deler norsk.

Nok fra meg, dette er ikke topic.

Edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil kom nynorsk før bokmål i norge. Og jeg snakker nynorsk...

Du hører på navnet at nynorsk er den nye. Den heter jo Ny-norsk. WeWxClan du skriver jo bokmål. Men skal vi ha det som jeg sa på hjemmesida? Jeg har spørt 3 stykker og di liker det. Så di har gjort det. PS: Emnet heter WeQs.

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...