Lamelot Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Min 1 mnd gamle Xbox ville ikke mer i går....Det kubbet fullstendig, nå skjer følgende når jeg skal slå den på : - blinker rødt/oransje og du hører den forsøker å starte opp... - slår seg så av og på igjen - vedvarende blinking av rødt oransje mens viften går heftig... Xboxen er selvsagt chippet (X2 pro).......men dette er skikkelig gjort.... Noen som har en ide ? /lamelot Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Xboxen er selvsagt chippet (X2 pro).......men dette er skikkelig gjort.... tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 legg inn dashboardet på nytt, samme skjedde her en gang tidligere, men da ved forsøk på å loade ms dashboard. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg vil tippe at det dårlig lodding av "headerpin" saken (evnt. de ledningene som loddes samme sted dersom du ikke bruker headerpin). Gå over punktene med multimeter og gjør skikkelig arbeid igjen på de som virker mistenkelige. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 legg inn dashboardet på nytt, samme skjedde her en gang tidligere, men da ved forsøk på å loade ms dashboard. Og hvordan hadde du tenkt å legge det inn på nytt, på en xbox som ikke booter? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 that does it; skal aldri chippe xboxen min Lenke til kommentar
Lamelot Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Xboxen er selvsagt chippet (X2 pro).......men dette er skikkelig gjort.... tydeligvis ikke. Vel, det var der problemet lå.....jordingsledningen, som er skrudd fast på hk'et, lå i press mot noen baner på kortet - som igjen førte til kortslutning..... MEN....Xbox'en er åpenbart robust, for det var bare å bøye denne vekk, så funker alt igjen !!!! /lamelot Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 that does it; skal aldri chippe xboxen min det er verdt det!! Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 that does it; skal aldri chippe xboxen minTror også at jeg holder meg unna, vil helst ha en XBOX som fungerer etter planen...den dagen da jeg ikke bryr meg mer om den, da kan jeg chippe den!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Og hvordan hadde du tenkt å legge det inn på nytt, på en xbox som ikke booter? altså, hadde det stått noe om at den ikke bootet - noe jeg ikke kunne se - så hadde jeg selvfølgelig ikke foreslått det men siden du åpenabrt er synsk så vil jeg si du hadde en klar fordel Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Og hvordan hadde du tenkt å legge det inn på nytt, på en xbox som ikke booter? altså, hadde det stått noe om at den ikke bootet - noe jeg ikke kunne se - så hadde jeg selvfølgelig ikke foreslått det men siden du åpenabrt er synsk så vil jeg si du hadde en klar fordel Det stod at den blinket rødt/oransje før den stoppet og gjorde dette en gang til før den stod på med viftene på full guffe og bare blinket rødt/oransje (det er lyset/dioden rundt powerknappen det er snakk om her). Jeg vet ikke om dine erfaringer med xbox, men jeg har i alle fall sett dette problemet selv og visste derfor hvordan den oppførte seg. Jeg er desverre ikke synsk, men jeg skjønte hva han mente. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 da har du sikkert annen xbox enn meg, hos meg er det lys rundt eject-knappen. dette blinket orange da ms dashboard var fucket etter 1-2 uker med modchip. da jeg la inn evox på nytt fungerte det som det skulle men, dine erfaringer er sikkert mer korrekte i denne sammenheng selv om min xbox surret og duret da den bugga Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 da har du sikkert annen xbox enn meg, hos meg er det lys rundt eject-knappen. dette blinket orange da ms dashboard var fucket etter 1-2 uker med modchip. da jeg la inn evox på nytt fungerte det som det skulle men, dine erfaringer er sikkert mer korrekte i denne sammenheng selv om min xbox surret og duret da den bugga Hehe...var selvsagt ejectknappen ja. Om det blinket oransje så er jo det noe annet enn om det blinker rødt/oransje (eller rødt/grønt) osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå