onlineX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei har tenkt å kjøpe meg en golf med tanke på at de er gode å kjøre, ungdomsbil og lite forbruk. Hva ville dere betalt for en slik bil. Golf - 1994 - Eu godkjent idag, utstyr: abs, alam, motorvarmer++ (ikke vinterdekk) og minimalt med rust. Jeg er litt usikker når det gjeld pris. Fikk en til 21000 men jeg takket nei. Hvormye er dere villige til å betale for en slik bil.? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Må nesten vite hvor langt bilen har gått, om det er fulgt servicer (trenger ikke å ha vært fulgt servicer, om bileieren har god peiling på bil) osvosv.. Utstyr ha jo veldig lite å si om motoren havarerer om 2 måneder. Lenke til kommentar
onlineX Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Bilen har kjørt 205 000. Reg. reim skiftet for 20 000 km siden. Det er det jeg vet. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Så lenge du ikke tar på rusten på skjermene er det greitt. Gjør du derimot det, faller tilnærmet hele bilen fra hverandre. Med andre ord: Vær VELDIG påpasselig med å sjekke rust på disse Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Åssen motor? Billige i drift tror jeg ikke helt på. Flere av kameratene mine kjører på literen med sine 1.6 og 1.8. De er ungdommer da, så helt rolig kjøring er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå