TheSoapmaker Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) "25 prosent av indonesiske barn mellom tre og femten år har forsøkt å røyke sier tall fra Central Statistics Agency. 3,2 prosent av barna i det samme segmentet røyker fast." Det er ikke noe mindre skremmende det her heller! Altså... 14-15 er "greit", men fra 3-13? Det er rett og slett sykt. Endret 31. mai 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Brv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Helt utrolig, har møtt mange rare folk i mitt liv, både kunder og andre. Det minste jeg har sett ute røyke er vell ca. 9 år her i Norge (Bergen). Det er desverre en del foreldre her ute som rett og slett bryr seg lite om barna sine. Og denne karen så jeg på nattestid, ca. 2-3 om natten. Men å røyke 40 ganger om dagen når du er så ung, tror jeg kan få konsekvenser når du blir eldre. Tror nok desverre ikke denne ungen lever livet så lenge, kanskje til han er 30 år? Endret 3. juni 2010 av Brv Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg tviler på han lever til han er 10 engang. 40 røyker om dagen er syke mengder, og han har i tillegg små lunger siden han er 2 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis vi holder guttungen opp-ned, vil vi nok se hvordan tjæra renner ut av kjeften på han. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er ikke mediekritikk i denne tråden, så jeg flytter den til Oppslagstavlen. Geir Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det sies Ardi røyker kun når han har drukket Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dette må jo være en sak for Indonesisk barnevern Hvis landet har det da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fyren har gått på rehab i en måned, og har nå lagt røyken på hylla. http://www.dagbladet.no/2010/09/02/nyheter/utenriks/royking/barn/13237943/ Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Lokale myndigheter skal før han ble sendt på rehabilitering i hovedstaden ha tilbudt seg å kjøpe en bil til Rizal-familien dersom han slutter, men foreldrene hadde ikke kontroll over ungen. Jøss, så alt man må gjøre for å få en bil der, er å få ungen din til å begynne å røyke, og så få han til å slutte, så har du en bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå