Gå til innhold

Ardi (2 år) Røyker 40 om dagen


Anbefalte innlegg

"25 prosent av indonesiske barn mellom tre og femten år har forsøkt å røyke sier tall fra Central Statistics Agency. 3,2 prosent av barna i det samme segmentet røyker fast." Det er ikke noe mindre skremmende det her heller! Altså... 14-15 er "greit", men fra 3-13? Det er rett og slett sykt.

Endret av Anarkorken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt utrolig, har møtt mange rare folk i mitt liv, både kunder og andre. Det minste jeg har sett ute røyke er vell ca. 9 år her i Norge (Bergen). Det er desverre en del foreldre her ute som rett og slett bryr seg lite om barna sine. Og denne karen så jeg på nattestid, ca. 2-3 om natten. Men å røyke 40 ganger om dagen når du er så ung, tror jeg kan få konsekvenser når du blir eldre. Tror nok desverre ikke denne ungen lever livet så lenge, kanskje til han er 30 år?

Endret av Brv
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Lokale myndigheter skal før han ble sendt på rehabilitering i hovedstaden ha tilbudt seg å kjøpe en bil til Rizal-familien dersom han slutter, men foreldrene hadde ikke kontroll over ungen.

Jøss, så alt man må gjøre for å få en bil der, er å få ungen din til å begynne å røyke, og så få han til å slutte, så har du en bil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...