Gå til innhold

pc er hærpa!!!!!!!!!!!!!! plize hjelp

do'h

Anbefalte innlegg

jeg er ikke sikker på om dette hører hjemme her eller i programvare, men jeg prøver her først....

etter jeg innstallerte Direct X9 ble pcen veldig ustablil, og spill hang seg og bare falt ut, jeg kjørte alle programer jeg kunne tanke meg får å få fiksa det men inngen ting funka, jeg prøvde DX9a uten noe forskjel. jeg kunne ikke engang kjøre 3dmark2001. så jeg bestemte meg får å reboote helle pcen, jeg installerer, winxp pro, og har problemer under installasjonen, men etter mye tull ser det ut som om det funker, pc stater på nytt, går gjenom de vanlige sjekkene, og skal til å starte xp.

da kommer det en blå skjerm og noe tekst, som er oppe i 0.00000001 sekunder, men jeg hadde fått denne melding mens jeg reinstallerte xp, så jeg vet ca. hva som står, det står at pcen vill slå seg av fordi det er fare for at pcen kan bli ødelagt... og at jeg bør sjekke om jeg har innstallert noen nye hardware componenter.

så etter meldingen har vert oppe i 0,00000001 sekunder stater pcen på nytt og det samme skjer, jeg gikk in på biosen og fant ingen feil eller forandringer..

jeg vat at uten den eksakte feil meldingen er det vansklig å hjelpe men jeg er open får de fleste forslag all hjelp vill ble satt pris på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".  

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...