Gå til innhold

Skal til svinesund snart, noen gode butikker? Og en et par andre spørsmål

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg til svinesund i nærmeste framtid og tenkte å handle noen proteiner mens jeg var der. Er det noen butikker ved grensa der? Har forøverig aldri brukt protein før, men har økt en del i muskelmasse og vekter jeg løfter så jeg har gjort noe riktig hittil :)

Det jeg er ute etter er da:

- Proteiner, tenkte en type jeg kunne ta om morgenen og etter trening hvis det ikke er mye i middagen fa før av. Spiser havregryn om morgenen siden det er det eneste jeg får i meg så tidlig + at jeg holder meg mett til lunch. Aner ikke hvilken, 100% whey tech?

- Kreatin, har lest litt om det, følge en x antall uker på og x antall av. Drikke mye vann osv... Tenkte å ta den som er nevnt i stickyen hvis de har den i der

- ZMA, Ingen påvist effekt som jeg har funnet uenom intense drømmer på starten av noen... Tenkte bare å ta en redusert dose får å teste om jeg merker noe forskjell. Tenkte å ta en billig en

- Karbohydrater, Spiser så mye jeg klarer men får aldri noe fett rundt armene og ellers på kroppen, bare på magen som blir borte fort så tenker det kan hjelpe litt. Noen tips til type?

Jeg jobber til 16 hver dag, og trener med en kompis 17. Sist jeg spiste føre 16.00 - 16.20 som jeg er hjemme, er klokka 12. Pleier å spise knekkebrød med ost og drikke melk med en gang jeg kommer hjem. Noen bedre måter å lade opp på den korte tiden føre trening? Noe tilskudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan det er med butikker i svinesund, men sist gang jeg var i töcksfors (også ved svenskegrensa) så jeg at 4kg whey proteinpulver kostet 799 kr (billigste sorten). Det synes jeg var veldig dyrt. Så jeg synes egentlig det er like greit å kjøpe i norge. Jeg anbefaler ej-shop. Der kan du kjøpe 5 kg whey isolat for 649,-.

Når det kommer til kreatin anbefaler jeg kre-alkalyn. Dette er etter min mening mye bedre da det ikke binder vann (du blir ikke bloated), men du får samme styrkeøkning.

ZMA er etter min mening unødvendig, det kan stemme at noen får intense drømmer av det, men jeg har ikke merket noen effekt på trening.

Karbohydrater i pulverform synes jeg du bare kan drite i. (aldri kjøp gainer, dette er bare proteinpulver blandet med sukker til overpris). Derfor synes jeg at du burde spise proteinpulver og havregryn i tillegg. Havregryn funker knall hvis du vil gå opp i vekt. (massevis av karbo). Hvis du får i deg ca. 400 gram daglig kan jeg garantere deg at du går opp i vekt. Billig er det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...