bb79 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg mener å huske at bilen kan EU-godkjennes med defekt bakrutevisker. Det sier jo litt om hvor viktig den må være da. Å stryke på grunn av denne er jo helt idiotisk. Sensoren skulle ha fått sparken og jobbet på Rema i stedet. Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bilen min har ikke bakrutevisker engang så. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) jeg strøk ikke, selv om jeg rygget på en stein :O men var så vidt borti da, men nok borti til at det kom en ripe i bilen, grunnen til at jeg bestod var fordi helheten i kjøringen var så god sa han, men nå skal det sies at dette var midt i desember og det var ikke gatelys på veien jeg skulle rygge inn på og alt jeg kunne se etter var rygge lys og det var en 90 graders sving og bare plass til en på veien. Så vis det bare var pågrunn av rundkjøringen du strøk ville jeg sendt inn klage, men vis det var flere småting så var det kanskje riktig av sensoren. Endret 28. juni 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har allerede strøket to gnger... >_> Har oppkjøring igjen den 13. juli, håper det går bra da. Forrige gang strøk jeg fordi jeg åpenbrt kom litt for fort ut i kryss, men jeg kunne lett ha stoppet hvis noe skulle skje. Enkelte sensorer stryker for den minste feil (ikke det at for høy fart mot kryss er en liten feil) Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du skal jo ikke ha for stor fart ut i et kryss . Det skal alle ta deg på ^^. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Var så vidt det var. Hadde som sagt lett klart å stoppe om jeg hadde trengt. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Poenget er ikke om du klarer lett å stoppe. Men om dine medtrafikanter kan lese din intensjoner utifra kjøringen din. Hvis du holder for høy fart mot et kryss, kan det føre til at andre bilister som du i utgangspunktet har vikeplikt for stopper, fordi de ikke er sikre på om du har sett dem. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Poenget er ikke om du klarer lett å stoppe. Men om dine medtrafikanter kan lese din intensjoner utifra kjøringen din. Hvis du holder for høy fart mot et kryss, kan det føre til at andre bilister som du i utgangspunktet har vikeplikt for stopper, fordi de ikke er sikre på om du har sett dem. Noe som gjør at du stryker tvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå