Gå til innhold

Info om avatarer

Anbefalte innlegg

167 personer (av ca 1300 med avatar) har nå fått fjernet avataren sin fordi den var for stor. Ytterligere 130 kommer til å få fjernet linken til sin avatar pga at linken er død. Det er også lagt inn begrensning på nye avatarer slik at man ikke kan bruke avatarer som er større enn 50x50.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men vi har jo lyst å bruke egne avatarer, ikke bare "standard"-avaterer dere legge ut. Kanskje en mulighet for å laste opp gyldige avatarer hadde vært en idè? Er usikker på hvor mye arbeid det ville ført med seg, og om det i det hele tatt vil være verdt det.

Men for all del, forstår problematikken!

Lenke til kommentar
det er ikke bra når vi betaler per Gb båndbredde som har blitt brukt.

Gjør dere seriøst det? Trodde man hadde fastpris avtaler på siter med mye trafikk.

Er det mulig å få greie på ca hvor mye trafikk hw.no-nettverket har daglig, og hvor mye dere betaler pr GB?

Lenke til kommentar
Hva med en egen server da som ikke står på noe båndbredde grense? :shrug:

HEhe.. Hvem tror du vil hoste en slik sak da?

Dere kan få min konto hos Telenor (Online.no). Har en 100MB plass på FTPen der jeg ikke bruker. Er sikkert flere brukere som er villige til å donere FTP-plass!

Lenke til kommentar
Slike kontoer kan ikke brukes til kommersielle formål  :wink:

Vel...telenor trenger da ikke å vite det? ;)

Synd at jeg har 2GB båndbredde på hotellet mitt, ellers så kunne jeg sikkert ha satt opp et eller annet... :shrug:

Hvor mye båndbredde vil da en slik server bruke da?

Noen som har har et ca tall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...