christt Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 167 personer (av ca 1300 med avatar) har nå fått fjernet avataren sin fordi den var for stor. Ytterligere 130 kommer til å få fjernet linken til sin avatar pga at linken er død. Det er også lagt inn begrensning på nye avatarer slik at man ikke kan bruke avatarer som er større enn 50x50. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 bra, det var på tide med en sperre Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvorfor kan ikke hw.no hoste avatarene i stedenfor? Nå blir jo lastingen av forumet avhengig av alle mulig andre sider, og vi må vente på avatarer som ikke finnes lenger etc. Bare lurer... Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg kommer til å fjerne alle avatarene som ikke eksisterer. Du har et poeng. Jeg skal sørge for at forslaget ditt blir formidlet til forum styret. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Men vi har jo lyst å bruke egne avatarer, ikke bare "standard"-avaterer dere legge ut. Kanskje en mulighet for å laste opp gyldige avatarer hadde vært en idè? Er usikker på hvor mye arbeid det ville ført med seg, og om det i det hele tatt vil være verdt det. Men for all del, forstår problematikken! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 er det mulig å få ha min 404-avatar? Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Det ligger allerede mulighet for at brukerne laster opp avatarer til serveren i phpbb. Så hvis noe slikt skulle bli aktuelt er det fortsatt mulig å ha egne avatarer. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er flere forum som støtter det at brukeren kan laste opp sitt eget avartar til sereveren som hoster forumet. Kan man ikke implentere det i phpBB? Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 er det mulig å få ha min 404-avatar? Ja, men da må du legge den inn som et bilde. (Du vil vel være alene om avataren din.. ) Jeg kommer til å kjøre et script som fjerner alle avatarer som er "døde". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Skulle vi ha hostet avatarene til flere tusen brukere ville båndbredde bruken vår skutt i veret, og det er ikke bra når vi betaler per Gb båndbredde som har blitt brukt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva med en egen server da som ikke står på noe båndbredde grense? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva med en egen server da som ikke står på noe båndbredde grense? Har du penger til å finansiere det?? Hvem skal betale? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Få vekk store avatarer. Men går det ikke an å legge inn et script som sjekker størrelse på avatar? I alle fall burde forum ha et sted vi kunne laste opp avatarer. 6 k pr man er da ikke så masse. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 det er ikke bra når vi betaler per Gb båndbredde som har blitt brukt. Gjør dere seriøst det? Trodde man hadde fastpris avtaler på siter med mye trafikk. Er det mulig å få greie på ca hvor mye trafikk hw.no-nettverket har daglig, og hvor mye dere betaler pr GB? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har du penger til å finansiere det?? Hvem skal betale? Vel...ikke jeg Neida...men hvis man går inn for det betalingssystemet som det har vært snakk om i ei stund her så er ikke det noen vanskelighet. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hva med en egen server da som ikke står på noe båndbredde grense? HEhe.. Hvem tror du vil hoste en slik sak da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hva med en egen server da som ikke står på noe båndbredde grense? HEhe.. Hvem tror du vil hoste en slik sak da? Dere kan få min konto hos Telenor (Online.no). Har en 100MB plass på FTPen der jeg ikke bruker. Er sikkert flere brukere som er villige til å donere FTP-plass! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Slike kontoer kan ikke brukes til kommersielle formål :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Slike kontoer kan ikke brukes til kommersielle formål :wink: Vel...telenor trenger da ikke å vite det? Synd at jeg har 2GB båndbredde på hotellet mitt, ellers så kunne jeg sikkert ha satt opp et eller annet... Hvor mye båndbredde vil da en slik server bruke da? Noen som har har et ca tall? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 er det mulig å få ha min 404-avatar? du har stjålet min jo (bytte for ikke lenge sia uansett men) jeg hadde den først!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå