oddivato Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei Vi i firmaet jeg jobber i er omsider ferdige med de 36 mnd. med lønnstrekk for maskinene vi fikk i 2000. Men når vi fikk sluttregninga vart vi litt forbanna. Den gang for tre år siden da vi skrev under kontrakten sto det jo faktisk at kjøpesummen (utkjøpsprisen) etter tre år skulle være maks kr. 1000. Men i forrige uke fikk vi sluttregninga og der variererer sluttsummen fra 1380 til 2480. Det er litt langt fra 1000 til 2480. En annen ting er at summen burde vært lik for alle fordi innbetaling (lønnstrekk) pr. mnd. sto jo i forhold til prisen på maskin og evt. estrautstyr der og da. Noen andre der ute som har vært gjennom det samme? Hilsen Odd I. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Min sluttregning var kr 1280, tror det var likt for alle hos oss. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hos oss ble utkjøpsprisen lik ett månedsavdrag (avtalen gikk ut i fjor sommer). For mitt vedkommende ble da dette ca. kr 350,- Alle ble da trukket likt, men altså for en måned ekstra utover avtalen på tre år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå