Gå til innhold

XP Home feil språk

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Gjenopprettet XP etter å ha kjørt pirat-w7 på EEE 1101HA. Valgte norsk ved installasjon, og allikevel er språket på dansk. Har sjekket språkinnstillingene (ikke bare tastaturspråk, er ikke så idiot) og det står på norsk- å bytte det til engelsk gjør heller ingenting, systemspråket er fortsatt veldig dansk.

Har googlet og ikke funnet noen med samme problem- helt merkelig, virker som om dansk språkpakke er installert tre ganger under forskjellig navn. Er det noe i registeret som kan forårsake dette?

Vil ikke nytte å kjøre ny gjenoppretting, var samme sak da jeg kjøpte maskinen men da gikk jeg rett til W7 så ignorerte det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du har lekt pirat, og nå funker ikke systemet ditt som det skal?? Kanskje en av bakdelene med å leke pirat akkurat det der.

Kan jo være en feil med forhåndsinstallasjonen, som du ville ha oppdaget om du kjørte XP fra start av.

Det ville garantert vært en garantisak. Det beste er vel å kontakte support til pc produsenten eller butikken du kjøpte pcen fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er overhodet ikke noen bakdel ved å "leke pirat". Harddisken er formatert etter å ha kjørt W7, ubuntu etc og så gjenopprettet til fabrikk- hva slags OS som har vært på den i mellomtiden spiller overhodet ingen rolle. Skal du være spydig så kanskje du skal lære deg hvordan en PC fungerer først. Har forøvrig måttet åutte pirat-W7 på den igjen, Xp på dansk er ubrukelig. Bakdelen er da å prøve å gjøre det lovlig.

XP er uansett ubrukelig samme hvilket språk det er så jeg må se meg om etter en lovlig utgave av W7, er bare merkelig at dette problemet skal eksistere siden de bruker samme image på alle maskinene og problemet derfor burde eksistert på flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...