XDamage Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 60gb'en min bråkte som f*** i dagene før den tok kvelden med YLOD. Jeg har siden fikset YLOD på den to ganger. Mon tro om jeg kan holde liv i den lengre hvis jeg monterer vifte med 19 blad i den? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 er det ikke så enkelt som at de laget i Kina har 15 blader og de laget i Japan har 19. Jepp, stemmer det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan en vite hvilken vifte en har, uten å åpne konsollen? Jeg har en 60gb fra release i Norge ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har en US 60GB, som er vesentlig meir høglytt enn for noen år siden. Det frister å åpne den for å fjerne ulumskhetene må eg si Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan en vite hvilken vifte en har, uten å åpne konsollen? Jeg har en 60gb fra release i Norge ... er det ikke så enkelt som at de laget i Kina har 15 blader og de laget i Japan har 19. du snur den opp ned og ser om det står made in china eller made in japan på den Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hm. Den er visst laget i kina, men den er svært stillegående, og nesten lydløs under Blu-Ray. Noe varm blir den dog, så det kan kanskje by på problemer snart, nå som den nærmer seg tre år i bruk. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 jeg leverte inn ps3 i helga. hvor lang tid har dem på seg før jeg kan kreve en som jeg kan låne eller få ny? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hvor stor er viften som står i? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette "15 blades" er det kun for den gamle Phat? Har selv en 120GB slim, og den bråker faktiskt mer enn 360'n. Den har en irriterende "ule" lyd som setter i gang ett par min etter jeg har slått den på, og den gir seg ikke før jeg skrur den av. Vært slik siden dagen jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har en US 60GB, som er vesentlig meir høglytt enn for noen år siden. Det frister å åpne den for å fjerne ulumskhetene må eg si Er bare å gjøre det. Se i gjennom noen how to open your ps3 videoer på youtube å sett i gang Fikk rensket ut mye dritt når jeg gjorde det for ca 6 måneder siden. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette "15 blades" er det kun for den gamle Phat? Har selv en 120GB slim, og den bråker faktiskt mer enn 360'n. Den har en irriterende "ule" lyd som setter i gang ett par min etter jeg har slått den på, og den gir seg ikke før jeg skrur den av. Vært slik siden dagen jeg kjøpte den. Ja, slim har 17 blader. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har en US 60GB, som er vesentlig meir høglytt enn for noen år siden. Det frister å åpne den for å fjerne ulumskhetene må eg si Er bare å gjøre det. Se i gjennom noen how to open your ps3 videoer på youtube å sett i gang Fikk rensket ut mye dritt når jeg gjorde det for ca 6 måneder siden. Fikset biffen dagen etter det innlegget faktisk Var forsåvidt en smal sak egentlig. Fikk fjernet en del raks fra viften og kjøleribben bla. Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har lagt merke til at dette skjer bare om sommeren, eller når det er varmt inne. Dvs ca. 25-26 grader. (Dette er hvertfall tilfelle med min PS3) Om vinteren kan jeg spille mange timer i strekk uten at viften avgir uutholdelig støy. Ved uutholdelig støy mener jeg akkurat samme vifte-lyd som når du gjør den kjente "vifte-testen". Du kan se den -> <- Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har en 60gb ps3 som stoppet pga ylod. Jeg sendte den inn til Komplett og fikk en erstatning etter laaang tid. Den jeg fikk tilbake fungerer jo som den skal men vifta støyer så mye at jeg ikke gidder å slå den på en gang. Det er ikke noen ulyder, bare høy lyd siden vifta går på max. Reklamasjonstiden er gått ut så det er ikke noe mer å hente her heller. Hvor mye lyd er det fra en ny ps3 slim? Jeg har vært inne på tanken å kjøpe ny og selge den gamle til noen som er flinkere enn meg til å fikse sånne ting selv. Hvor mye kan jeg forvente å få for den gamle maskinen? Den fungerer 100% men bare støyer masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå