Capcent7 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg skal bestille ny laptop, og er avhengig av å motta den innen jeg flytter utenlands om en måned. Den mest interessante laptopen for meg er "Dell Studio 17", men dersom jeg legger inn bestilling er det høy mulighet for at jeg ikke mottar den i tide, avhengig av når streiken hos Schenker avsluttes. Dell har vanligvis leveringstid på rundt 2 uker. Akkurat nå avventer jeg, og følger streiken. Har dere noen gode forslag til hvilken laptop jeg bør kjøpe i stedet for Dell Studio 17, dersom streiken ikke avsluttes i tide? Er det noen fysisk forretning jeg kan gå til for å kjøpe en temmelig tilsvarende type laptop med god ytelse og pris? Jeg vet de selger Dell på Elkjøp, men i følge nettbutikken deres, har de ikke noen modell jeg er interessert i. Endret 26. mai 2010 av Capcent7 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du kan vente med og kjøpe den maskinen til du har kommet til det landet du skal være i. Dell kan overføre garantiforholdet tilbake til Norge når du flytter hjem mot ett lite vederlag. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har du evt sett på Asus X77JA/N71JA? Utenom at du kan få full HD skjerm på Dell er det ikke store forskjeller spesifikkasjonsmessig, og maskinen er både stillegående og har god byggekvalitet. Det er også feil å referere til streiken som en Schenker streik, det er en spedisjonsarbeiderstreik som rammer både tollpost, schenker, bring (tidl. norcargo), DHL og en hel del mindre aktører. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg har en venn som bor for øyeblikket i USA og flytter tilbake til norge om en måneds tid. Jeg tenkte å bestille en alienware der og sende til han så han kan ta den med hjem hit. Hørte med Dell og hvis du kjøper deres 3 års-dagen-etter-service pakke gjelder den internasjonalt. Så kan jo kjøre som vidarkri sier. Kanskje den også er billigere dit du skal? Endret 30. mai 2010 av Demonickon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå