Bokamila Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Går på SATS, men funnet ut at jeg virkelig ikke har tid.. har gått der i litt over ett år, pleier å jogge i 10 min som oppvarming så drive litt på med apparater.. Men tenkte nå å flytte treninga hjem, så sparer jeg litt tid... Tenkte å ta halvtimes joggeturer innimellom, kanskje 3-5 ganger i uka, og så skal jeg kjøpe manualer som går opp til 15 kg så jeg får trent litt biceps og triceps. Skal også ta litt situps Har dere noen kommentarer eller noen tips? Og kanskje eksempel på øvelser på brystet, helst ikke pushups -Tusen takk! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor har du ikke tid? Eller, hva får deg til å tenke at du har tid til 5x30 minutter jogging i uka, men ikke 3x50 minutter styrketrening f. eks? Hvis du allerede har medlemsskap så ville hvertfall jeg forsøkt å utnytte dette. Du kan jo få tak i et enkelt treningsprogram som vil gagne deg mye mer enn å flytte treningen hjem Lenke til kommentar
Bokamila Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 kjæreste, venner og studier Vel problemet er at SATS er så milelangt unna. Fra jeg drar hjemmefra til jeg kommer hjem tar 3 timer når jeg trener 1 time... ikke koselig Trener veldig effektivt når jeg er der nede da, men 45-60min hver vei er veldig tidskrevende. Jeg kan kanselere medlemsskapet mitt når som helst og det betales per måned Men om du har noen tips og begrunnelser for hva som er best for meg, hadde det vært UTROLIG fint Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, jeg ser jo helt klart det med lang reisevei da Selv har jeg mitt gym innen 10 minutters gange, så det er ikke noen vei å snakke om i det hele tatt. Det beste (syns jeg) er å trene på et gym fremfor hjemme. Men om reiseveien er verdt det er jo noe DU må ta opp til vurdering Finnes ingen nærmere gym antar jeg? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Budsjettet på eit skikkeleg hjemmetreningssett kjem fort opp på 10k. Dersom du ikkje har råd til det må du prioritere. På eit minimalt budsjett hadde eg gått for ei stang og tilhøyrande vektskiver og ei dørstang. Då kan du hvertfall ta markløft, skulderpress, hang-ups og roing. Bulgarske utfall skal også gå ganske greit, knebøy blir travelt å få til når stanga blir tung. Bryst og triceps kan du trene ved å ta dips og push-ups. Mage tar du med planken og crunches/omvendte crunches. Sit-ups er det berre å stryke frå opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå