B0hemen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Når du sender de til mobil så legger de seg vel sammen med de andre theme'ne. Har ikke testet selv, men skulle tro det. menu - Pictrures and sound - themes Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Oki.. Har ikke fått telefonen ennå men bare så jeg vet det.. Takker.. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Uansett vilken mobil du velger vil du nok bli fornøyd.. (old?) [Dette var egentlig bare en test, med en kommentar i] Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vil tilføye at sms'myten på SEt610 må komme fra Nokia brukere! Egentlig ikke. Molna prøvde nemlig en prototype av t610 lenge før den kom hit, og den var ifølge ham treg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ok........... *ringer lukket avdeling* Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 For meg står det også mellom disse to mobilene.. Slik jeg ser det er T610 er mer solid, "seriøs" telefon. Har litt erfaring fra tidligere når det gjelder "japsetelefoner", og det finnes maange irriterernde saker på disse. T610 er også noe billigere, og holder seg nok bedre i pris for de som kjøper og selger mye som meg MEN! V200 er så inn i helvete fet å se på! Det er noe annerledes, noe spesielt over den som det har en tendens til å være over denne typen telefoner. Det blir liksom ikke som en Nokia eller SonyEricsson, som etter min mening blir noe kjedeligere. Hva pokker skal jeg gjøre.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 MEN! V200 er så inn i helvete fet å se på! Det er noe annerledes, noe spesielt over den som det har en tendens til å være over denne typen telefoner. Den telefonen er noe av det grimmeste jeg noengang har sett! Skulle tro den var designa av LADA! Fyssja meg! Den er ugly! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ta den Ladan' din og hiv den i ...... V200 er rå, ikke noe å diskutere :wink: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ta den Ladan' din og hiv den i ...... V200 er rå, ikke noe å diskutere :wink: Nei huff og huff, at det går ann å ta så feil! Den stinker! Lenke til kommentar
andersz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 v200 er fet... og kameraet er mye bedre enn på t610 Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Eneste dagens kamera er brukbare til er å sende MMS og på skjermene nå om dagen holder det mer enn nok. T610 sitt kamera er godt nok til MMS, skal du ha bilder til noe annet er ikke mobil-kamera hva du leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå