CreAtiv3 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Holder på og fikse på ett script slik at det passer inn på siden min. Har en input der du skriver inn hva navnet på den nye kategorien du vil opprette skal hete. Men når jeg trykker på add så får jeg bare finner ikke siden. <table width="80%" border="0" align="center"> <tr> <td> <form name="AddCat" method="post" action="index.php?name=clickt&action=1&do=add"> <font size="2"><b><?=$lang_add_cat?></b><br> <?=$lang_name?>: <INPUT TYPE="text" NAME="name"> &&&<INPUT TYPE="submit" name="submit" value="<?=$lang_add?>"> </font> </form> </td> </tr> </table> Problemet er at når jeg trykker på add skal den åpne index.php?name=clickt&action=1&do=add men den prøver og åpne index.php?name=test test er navnet på kategorien jeg prøver og åpne. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Fant ut av, siden jeg bruker ?name i include scripte mitt og inputen heter name ble det mixup. Fiksa det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå