-Tord Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei, Jeg er sugen på en eller flere nye komedier, og håper noen her kan anbefale meg noe. Eksempler på serier jeg liker spesielt godt er it's always sunny, arrested development og futurama. Please ikke anbefal dårlige sticoms med pålimt latter. Og ikke scrubs eller family guy. På forhånd takk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Av nye serier anbefaler jeg Modern Family. Ikke sitcom med dårlig kasettlatter, men en mockumentary-serie (liksom-dokumentar), som er et friskt pust innen humor. Ed O'Neill fra "Married With Children" er også med, som gjør det hele litt ekstra teit/morsomt. Endret 26. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg har ikkje sett dei du har, so veit ikkje heilt ka du liker, men The Big Bang Theory er veldi bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis du vil se serier som It's always sunny og Arrested development så styr unna Big Bang Theory og Modern Family i første omgang. "Party Down" er hands down noe du skal se på hvis du likte det beste fra Sunny og Arrested. Party Down-tråden på forumet Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Liker veldig godt de samme komiseriene som deg. Hvis du ikke allerede har sjekket de ut, så vil jeg anbefale Peep show og The Office US/UK. Ellers, hvis du liker liker Seinfeld godt, så kan du ta en titt på Curb Your Enthusiasm. Serien har ikke ikke noe pålimt latter, men er litt sitcom-aktig. Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Takk for svar Skal sjekke ut det som ser interessant ut Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Entourage er den morsomste og en av de beste seriene jeg ser på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå