ritz00 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! jeg har følgende oppsett MSI K7T 266 Athlon 1,33GHZ 2x 256mb apacar pc2100 Asus V7700 geforce2 pro live 5.1 Win XP norsk Det jeg lurer på er. jeg la nettop inn windows xp og alt så ut til og fungere jeg la inn nyeste nvidia drivere 23.11/27.10(prøvd begge) men da jeg skulle spille counter-strike så var det bare en liten rute i venstre jørne oppe.. da jeg trukket esc og så resume ble det full skjerm men ammunisjon og hva jeg tåler.osv....var der ikkje. dette går fint i direct 3d. noen som kan jelpe??? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Prøv å innstaller CS på nytt heller Halflife spillet + addons kryr av bugs .... Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 kan det være det da? det funker jo i winme... har nemlig to windowser inne Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei Jeg hadde samme problemet med WinXP og Counter-Strike. At den forble i en liten rute øverst til venstre. Innstalerte så "Refresh patchen" til XP. Den som gjør at spill bruker max oppfriskningsfrekvens på spillene. Den finner du på http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/plane...effix-setup.exe Etter at den ble innstalert, er problemet borte :smile: Håper det hjelper Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 har prøvd dette og nå! men den ruta er der fortsatt! :sad: noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå