weebl Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 nå er jeg forvirra, jeg skulle ut i går,det visste hun, så hun sendte meg mange meldinger.. Sånn : hvor, hvem, du er god, ta vare på deg selv.. på tide og manne seg opp og se at det er mere damer der ute, om hun har noen interesse la henne komme tilbake ikke gå rundt som et vrak og deppe på grunn av henne. å gå å være nedfor på grunn av hun om hun ikke er intressert er bare bortkasta, så fram til hun gjør et steg i din retning lev livet litt. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 hun skrev at hun vil se meg, møte meg i morgen. Hva skal jeg gjøre? Savner henne så sykt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kutt all kontakt. Slett nummeret, blokker henne og slett henne fra msn, fjern henne fra facebook.. Det føles som om du skal/vil dø, men det går over! Det hun driver med er typisk umoden jente-oppførsel. Jenter er som aper, de slipper ikke ene greinen før de har godt tak i neste. Hun kommer ikke til å gi slipp på deg før hun har tak i en ny. Det er det samme som å pine deg sakte. Kom deg bort, hun er ferdig med deg, men liker ikke å gi slipp på din forelskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå