Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har aldri hatt det så vondt, aner ikke hva jeg skal gjøre :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym

Ende det :/? det virker ikke som hun er til å stole på, men du var jo, for å si det mildt helt gal etter hun. No skal du ende det? dette var en skikkelig mix'ed up tråd.

Lenke til kommentar

Opplevd det samme.. Skjedde for ikke lenge siden! Føler jeg fant DEN RETTE! ALT klikket.. Nesten skremmende hvor mye vi hadde i felles. ALT var bra... Og jeg så virkelig en fremtid. Tro det eller ei, men det jeg føler, er at jeg aldri kommer til å finne noen som passer meg så bra, og som jeg kan ha det SÅ bra med igjen. Om det er fakta, eller bare bullshit, vet jeg ikke enda, men det er det jeg sitter igjen med.

Det som skjedde var at hu bare kutta kontakten. Vi bodde et stykke fra hverandre... Hu flytta langt pga skole. Og det jeg vet nå, er at hu har funnet en ny... RETT etter hu kutta kontakten helt med meg, uten å si hvorfor. Hu forandra seg HEEELT pga en ulykke faren var i.

Aldri hatt det så vondt. Har drevet mye med trening og idrett for tiden, det hjelper! Og de gangene jeg ikke kan trene, er jeg med venner, eller snakker med folk.

Er forresten første gang jeg faktisk har vært "forelsket". Sånn skikkelig forelsket liksom... Ikke bare sånn, mnjaa.. ...jeg har kjæreste og er fornøyd.

Greit jeg slenger meg på denne tråden? "Låner" ? Har ikke laget en tråd pga jeg ikke har orka å være i denne kategorien siden det skjedde...

Noen som har opplevd å ha funnet "den virkelig rette!!" ? Som faktisk har mistet henne, og ikke følt man kan få det samme igjen? Hva har du/dere gjort? Har dere bevist at man faktisk kan bli like lykkelig igjen ved å finne ei igjen?

Noe som gjør det enda verre, er at hu bare kutta kontakten. Jeg vet ikke HVORFOR. Om det var meg, eller henne pga det med faren, eller andre årsaker... Jeg tenker hele tiden "FAN SÅ DUM JEG ER! Alt er min feil!" så tenker jeg på ting som kan være årsaker... Men når jeg tenker meg om igjen.. Har vært utrolig snill med henne, og ikke kranglet en eneste gang! Så det kan ikke være at jeg har vært slem eller gjort noe dumt.. Så jeg blir bare usikker og koko i toppetasjen siden jeg ikke klarer å finne ut noe. Hu ga uttrykk (bokstavelig talt sa) at jeg var like viktig for henne som hu var for meg, så er litt rart å tenke på at hu kan "dolke" meg sånn i ryggen, og finne ny type rett etterpå. Med tanke på alt... Ulykken, og at det akkurat har vært et brudd. Føler meg rimelig dum og uviktig da..

For å framstille det på en annen måte... En teit, kanskje, men føler det beskriver litt av følelsen jeg sitter med her og NÅ. Moren din dør, og du får en stemor... Du vil kanskje aldri trives like bra med henne, selv om hu tar over rollen som mor. Det er liksom noe som mangler... (Bare for å ha et eksempel.)

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

jeg klarer ikke mere! Jeg tror virkelig jeg skal ende dette!

Hun var virkelig alt :(

Det er en feig, umoden og egoistisk løsning. Ja, det vil ta tid å komme seg over det, men det vil du. Riktignok vil du aldri glemme henne, men tiden er den beste medisinen du har.

robbern9292: nesten som om jeg kunne ha skrevet ca det samme du har skrevet. Riktignok er det et par detaljer som ikke stemmer, men det går ut på det samme. Alt føltes rett med hun jeg traff, fikk inntrykk av at hun likte meg like mye som jeg likte henne, og så plutselig kuttet hun kontakten tvert. Dette er nå over 7 år siden, og enda vet jeg ikke hvorfor hun kuttet kontakten. Men, har forlengst lært meg å leve med det, og stort sett tenker jeg ikke på det lenger. Sånn har det vært i en del år nå. Det gikk noen mnd hvor jeg følte meg jævlig, men til slutt tok jeg meg selv i nakkeskinnet og sa "kom deg til helvete opp, legg det bak deg fort som faen, kom deg videre i livet og gjør det du har hatt planer om lenge (studier). Ingen flere unnskyldninger og ikke noe mer sutring!". Det gjorde jeg, og har nå en bra jobb, en kjempegod utdannelse og lyse fremtidsutsikter. Hadde ikke vært der jeg er nå hvis jeg hadde murt meg inne og syntes synd på meg selv. Men så har jeg en sterk vilje også, da.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Stigfjel: synd å høre du har opplevd det samme! :s Er helt jævlig. Har skjerpet meg litt... Det jeg sitter igjen med er aggresjon. Det hjelper meg med trening f.eks. Var en dag her, hvor jeg tenkte mye! Så slo tanken meg.. Jeg må trene mye mer! Det fjerner tanker, og det er en stor vinning.. Så jeg pakka sekken, og gikk ei mil med 20 kg på ryggen... Uten å ha gått med så mye før, så det var rimelig mye belastning for knær og legger.

Men uansett... Er så mye som minner om jenta, at det nesten er umulig å unngå å tenke... Jeg blir sint og lei meg. På skolen klarer jeg meg ganske often uten å tenke på henne, men jeg har lagt henne bak meg. Må bare videre.

Alle svar jeg får, hjelper mer eller mindre... Trenger liksom hjelp til å innse at... Hu var kanskje ikke noe å spare på alikevel, når hu kan gjøre noe så brutalt.. Å kutte kontakt. Hjelp til å forstå at, hallo. Framtiden er lys!

Lenke til kommentar
Gjest jenta

å ikke minst hun vil savne deg :(

Å, det er ikke sikkert.

Ikke godt å si men noe ville vel ha rørt i henne om han valgte noe så drastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du kan ikke forsette med hun, hun er altfor ustabil og det skader kun deg. Du må snakke med hun personlig, se om hun virkelig vil dette. Fram til nå har hun bare lurt deg, så vidt jeg ser. Hva er oddsen for at hun ikke kommer til å gjøre det igjen? Ta en skikkelig samtale med hun for å se hvor dere ligger.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

å ikke minst hun vil savne deg :(

Å, det er ikke sikkert.

Ikke godt å si men noe ville vel ha rørt i henne om han valgte noe så drastisk.

Melder meg på denne.

Hvis jenta er likegyldig ovenfor deg og ikke bryr seg så veldig mye om deg, så vil det ikke komme noen følelser ut av henne om du ender livet ditt.

Hvis hun dog føler hat eller forelskelse ovenfor deg (som er to sterke følelser) og får vite at du tok selvmord, som skaper en stor reaksjon av to forskjellige følelser som koliderer mot hverandre. Så vil hun føle noe.

Men seriøst, det er en forbanna jente. Er du virkelig villig til å gi livet ditt ovenfor jenta. Men for god sake, tenk før du gjør det. Også ringer du - 815 33 300

Det er ikke jenta som er ustabil, det er TS.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det ville jeg tatt som en positiv vending, det er ikke noe å samle på visst du ikke kan stole på hun. Blir helt feil? si hun en personlig ting, og kanskje før du vet ordet av det vet alle det. (Personlig Erfaring) Du kan gjerne prøve igjen med hun, men ikke bind deg kjapt til hun.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Tid er løsningen, men for å få det til å gå kjappere må du unngå personen. Ellers så er tid den eneste løsningen, prøv og se litt på andre. Og for all del ikke sitt og vent på meldinger elns på facebook, mobben eller msn. Det ødelegger bare mer og mer for din helbredelse.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...