Gå til innhold

Noen gode TV-Serier?


  

85 stemmer

  1. 1. Hvilken serie liker du best?



Anbefalte innlegg

Over lang tid nå har jeg brukt mye av fritiden min på TVserier, nå er sesongen for de fleste jeg ser på over og jeg lurer på om noen kunne anbefalt meg noen som du tror jeg hadde vert interisert i ettersom de jeg har sett ferdig (Til nåverende sesong slutt eller serie slutt):

 

Chuck

Dexter

Lost

Prison Break

Big Bang Theory

Entourage

Burn Notice

Fringe

Legend Of The Seeker

Spartacus Blood And Sand

Trauma

How I Met Your Mother

House

Firefly

 

Noen anbefalinger av serier som dere er spessielt intresert i, som er lignende vertfall en av disse seriene here, er spessielt spennende osv.

Takker for alle svar :)

Endret av burneh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg, som er glømsk som vanli glemte å nevne at jeg har sett alle 6 sesongene av house :o

 

Du kan prøve deg på Battlestar Galactica, råbra sci-fi serie over 4 sesonger. Noe av det beste jeg har sett av tv-serier :yes:

Ellers kan du sikkert prøve deg på House M.D Som også er råbra! :w00t:

 

Skal ta og se et par episoder Battlestar g.. og sjekke om det er noe som jeg synst er verdt og se på :)

Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Sjekk ut Firefly. Sånn seriøst. Hvis ikke du liker den kan jeg desverre ikke hjelpe deg siden du da tydeligvis har elendig smak.

 

Alle har vell sine egne smaker :o

 

Men alle liker firefly, eller er det noen her som har sett firefly og ikkje liker det?

Lenke til kommentar

Sjekk ut Firefly. Sånn seriøst. Hvis ikke du liker den kan jeg desverre ikke hjelpe deg siden du da tydeligvis har elendig smak.

 

Alle har vell sine egne smaker :o

 

Men alle liker firefly, eller er det noen her som har sett firefly og ikkje liker det?

 

Sett et par episoder av Firefly nå, synd det bare er en sesong :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...