Gå til innhold

Ginger= mareritt-gullkorn.

142 stemmer

1. 1. Var dette morsomt?

• Litt
    • Ja, driiiiiiiiitmorro azzz!
    • HVA I SVARTE ER DETTA FOR NOE DRITT, DET ER JO IKKE MORSOMT I HELETATT, FISKEBOLLEBIFF ER PASSE DUST SOM TROR DETTE ER MORSOMT!
    • Ja, driiiiiiiiitmorro!
    • Avstemningen bør fjernes omgående

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett en såkalt ginger i hele mitt liv, untatt i går på en bursdag jeg var i. Jeg hadde lest mye om disse, men trodde de var en myte som ble brukt til å skremme folk..

vel, det endte senere at jeg og gingeren var alene i ett rom, jeg visste ikke åssen jeg skulle forholde meg til karen så jeg sto å så tomt i veggen, så sa han "det er fordi jeg er ginger ikke sant"

så sa jeg at jeg måtte gå, uten å se på han.. pappa kom og hentet meg etter det og jeg hadde mareritt den natta

Splittet ut fra tråden der Ts luer på om ginger er en sykdom.

Merker at dette ble litt useriøst? :p

Link til tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126723&st=20

Endret av Fiskebollebiff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok gullkorn, men med pollen, så ble det ødelagt. Følte at du heller bare kunne slengt ut gullkornet istedenfor alt det ekstra, så ville jeg nok likt det mye bedre

Og det er vel ikke lov å linke til tråden? Vet det ikke egentlig er personuthenging, siden det er en spøk (får vi virkelig håpe), men regler er regler, eller hva?

Lenke til kommentar

Synes egentlig det var ganske morsomt, haha. Mest fordi flere av mine beste venner er gingers, og vi (mest de selv) gjør narr av det til stadighet. I tillegg lo jeg litt da jeg leste "Det er fordi jeg er ginger, sant?".

Må si alternativene kunne vært bedre. Jeg synes det var mer enn "litt" morsomt, men av prinsipp ville jeg ikke trykke på alternativet som inneholdt "azz" og dette ville også gikk inntrykk av at jeg synes det var litt morsommere enn jeg faktisk synes det var. En mellomting uten "azz" ville vært fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...