Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mangler erfaring, trenger råd..


Gjest trenger råd..

Anbefalte innlegg

3) eller skal jeg ikke fortelle noe, ei heller øve meg, men rett og slett satse på at jeg greier å holde koken i noen minutter hvertfall?

 

Dersom du kommer tidlig er det bare å ta seg en røyk og en runk mens musa tørker, og så kjøre på igjen :)

 

Neida, dersom dere liker hverandre og hopper til køys og du skulle komme etter kort tid så tror jeg ikke det gjør noen verdens ting :) Det du kan fokusere på er å gjøre en god jobb på forspillet slik at hun får litt nytelse utav akten hun også.

 

Lykke til, det går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Hvorfor ikke bare holde igjen første gangen? Også bare kjøre på flere ganger etter et par minutter? Skulle ikke være noe problem om dama er heit...

 

Prøv å ronk deg gjennom klimaks samtidig som du holder igjen med all din kraft. Det er selvsagt ikke like tilfredstillende, men du får i det minste ikke utløsning, og er good to go igjen...

 

Funker fett med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Og jeg er helt sikker på at hun kommer til å forstå deg om du sier du er jomfru.

 

Som en hovedregel er det tabbe å fortelle henne at han er jomfru, og han trenger ikke å ta sjansen på det.

Noen som liker å være den første og da :)

Lenke til kommentar

Hah, om en jeg kunne tenkt meg å ha sex med fortalte meg at han var jomfru, så hadde det ikke brydd meg en dritt. Hadde heller syntes det var greit å være obs på det, for å gjøre opplevelsen best mulig for oss begge.

 

Hadde jeg trodd en fyr hadde erfaring, og han likevel var skikkelig usikker (evt bare durte på uten videre, med "falsk selvsikkerhet"), så hadde det vært mye verre. Ingen forventer at man skal være verdensmester første gangen!

 

Ta det med ro, og la dama styre litt hvis hun har gjort ting før.

Lenke til kommentar

Første gangen skal være noe spesielt. Hvis du føler at du ikke kan si det til henne ettersom dere har blitt så godt kjent, så er kanskje det beste å bare la det være.

 

Tror det kommer til å gå helt fint jeg :) Det er som flere sier, at det er greit å være obs på det, så kanskje hun forstår hvis du er nervøs eller noe. Det er helt vanlig å være nervøs osv, men synes hun skal ta det som en kompliment at du vil ha henne som den første :)

 

Jeg var den første for kjæresten min, og det gikk helt fint. Vi har vært sammen i snart tre år, og det har ikke plaget meg ett sekund at han ikke var erfaren fra før. :)

Lenke til kommentar

 

De fleste holder vel ikke et minutt engang.. Og da vil hun jo forstå det!

 

Hehehe, noen år siden jeg var nervøs sist, men nå er jeg nerveVRAK altså :cry:

 

Tenkte det samme som deg. Men første gangen min tok det godt over en time for meg. Og du har ingenting å være nervøs for, bare nyt det og ha det gøy. Tenker du for mye på det, så er det ikke sikkert at du får an opp engang. GLHF

 

Edit: Så nå at det var en stund siden trådstarteren postet. Hvordan gikk det?:)

Endret av Septimus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...